Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • Maak het #EasyForEmployees
  • Een handleiding met best practices om de werknemer-servicebeleving te transformeren.
  • WHITE PAPER
  • De overheid moderniseren met ITSM
  • Een onderzoeksrapport over de uitdagingen van digitale transformatie voor overheidsinstanties.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • KLANTVERHAAL
  • General Mills transformeert HR
  • Wereldwijde werknemer-servicebeleving is een voorbeeld voor het hele bedrijf.

Ontdekken

  • PERSPECTIEF
  • Verandering begint met mensen
  • Succesvolle bedrijven investeren in het ondersteunen van werknemers tijdens grote veranderingen.

Legacy ITSM—Can you risk it?

Top Challenges and Risks Associated with Legacy ITSM Systems

 

In the race for greater differentiation and innovation, Legacy ITSM systems are slowing businesses down in a big way. It’s becoming harder and harder for IT to serve the business with technology that is outdated, rigid and complex. Organizations intent on “getting by” aren’t doing the business any favors. In fact, the “do nothing” approach is putting the business at serious risk.

This short paper takes a look at some of the challenges businesses are facing today and what’s at stake if they continue down the legacy path, including:

  • Continued depletion of IT budget and resources
  • Inability to meet the needs of a growing millennial workforce
  • Failure to innovate and drive business outcomes

Blue Background

All Form Fields Are Required
  • By submitting this form, I confirm that I have read and agree to the Privacy Statement.