Service Matters: de Nederlandse blog van ServiceNow

Lees alles over de perspectieven, inzichten en successen uit het ecosysteem van ServiceNow in onze allernieuwste Nederlandse blogs.

BEKIJK ONZE BLOGS

Machines maken processen sneller en efficiënter

29/5/2018 | Machines kunnen veel taken van medewerkers overnemen en sneller uitvoeren. De functie van medewerkers zal hierdoor veranderen en nieuwe vaardigheden vereisen.

LEES MEER OP CLOUD WORKS

Drie tips om snel en adequaat te reageren op klachten

17/4/2018 | Een klant die goed geholpen is door de klantenservice geeft een hogere score dan een klant die geen contact heeft gehad. Daarom is het extra belangrijk om uw systeem op orde te hebben

LEES MEER OP CUSTOMER TALK

Hoe chatbots HR kunnen helpen bij eenvoudige processen

26/2/2018 | Eenvoudige HR‑processen kunnen sneller en efficiënter verlopen wanneer deze met chatbots worden geautomatiseerd. HR‑medewerkers kunnen zich zo richten op meer strategische taken.

LEES MEER OP PW NET

ServiceNow brengt veranderende rol IT service manager in kaart

18/10/2017 | De rol van de traditionele IT service manager gaat verdwijnen. Dat concludeert ServiceNow op basis van een onderzoek onder ruim 100 deelnemers van de Service Manager Dag 2017.

 

VOLLEDIG PERSBERICHT

ONDERZOEKSRAPPORT

INFOGRAPHIC

Wilt u meer weten over ServiceNow?
Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen

ServiceNow BV
Hoekenrode 3, 1102 BR Amsterdam
+31 (0) 20 565 55 00

ServiceNow België
Pegasuslaan 5
1831 Diegem
Belgium
+32 (0)2 709 21 81

Public Relations Benelux
Peter Drent, Wisse Kommunicatie
+31 (0)26 443 15 23
peter.drent@wisse‑worldcom.nl  

10 Oktober, 2017, Beurs van Berlage, The Netherlands

Ervaar IT, CUSTOMER SERVICE, HRM & Security at Lightspeed