Wat is uw releaseschema?
We brengen elk jaar twee grote releases uit, meestal in maart en september.
Hoe geeft u releases een naam?
We noemen onze releases naar wereldwijde steden in alfabetische volgorde.De huidige release is Quebec en de vorige release was Paris.
Hoe lang ondersteunt u releases?
We ondersteunen zowel de huidige release als de vorige. We raden klanten aan up-to-date te blijven met de nieuwste release om te profiteren van nieuwe innovaties en verbeteringen.
Geeft u gedetailleerde informatie over uw releases?
We bieden releaseopmerkingen met uitgebreide beschrijvingen van nieuwe functies en verbeteringen. We publiceren ook de volledige productdocumentatie voor elke release. Ons documentatiepakket bevat gedetailleerde informatie over alle producten, apps, functies en mogelijkheden in de release.
Zijn er webinars of events die gericht zijn op de release?
We organiseren een live-uitzending voor elke release om u te laten kennismaken met de belangrijkste producten, functies en verbeteringen. U kunt de broadcast over de Quebec-release kijken op 18 maart.De broadcast zal ook beschikbaar zijn voor on-demand afspelen na het event.
Welke upgrade-ondersteuning biedt u?
Wij bieden uitgebreide hulpmiddelen en begeleiding voor upgrades ter ondersteuning van uw succesvolle implementatie. U hebt toegang tot tools, services, programma's en best practice-richtlijnen via het Customer Success Center.
Zijn releases beschikbaar voordat ze op de markt worden gebracht?
Het Early Release programma is een kans voor bestaande klanten om toegang te krijgen tot de nieuwe release voorafgaand aan de marktintroductie. Door deel te nemen, kunt u profiteren van nieuwe functies zodra deze worden vrijgegeven, snel upgraden en onmiddellijk feedback rapporteren.