Created with Sketch.

Recovery Email

Your account give you access to even more premium content, don't lose access to it. Provide a recovery email below.
  • Secondary E-mail

Verbeterde prestaties met geavanceerde ondersteuning. Ontvang technische begeleiding en analyses van experts die bekend zijn met uw omgeving en bedrijfsdoelstellingen.

Wees problemen voor en ontdek mogelijkheden.

Wat u ontvangt met Support Account Management Services

Actief management

Behoud continuïteit en krijg snel resultaat bij problemen, wijzigingen en verbeteringen.

Overzicht en acceptatie

Reken op ons om problemen te coördineren, overzien en escaleren voor snelle resolutie.

Verbeterde prestaties

Ontvang rapporten en frequente procesbeoordelingen voor maximale beschikbaarheid.

Soepele transities

Beheer upgrades en andere belangrijke events op succesvolle wijze met bewezen strategieën.

Proactieve oplossingen

Identificeer mogelijke prestatieproblemen om de impact op eindgebruikers te beperken of voorkomen.

Gepersonaliseerde ondersteuning

Uw Support Account Manager richt zich op uw oplossing en bedrijfsdoelstellingen.

Kies een pakket

Professional

(3)
Overzicht en beheer van escalaties
  • Ondersteuningsresource (gedeeld)*
  • Actief beheer van incidenten, problemen en wijzigingen
  • Procesbeoordeling (twee keer per week)
  • Prestatiebeheer en aanbevelingen
  • Uitgebreide platformbeoordeling
  • Upgradeplanning en -ondersteuning
  • Beoordelingen op locatie

Enterprise

(7)
Prestatiebeheer en upgrades
  • Ondersteuningsresource (toegewezen)*
  • Actief beheer van incidenten, problemen en wijzigingen
  • Procesbeoordeling (twee keer per week)
  • Prestatiebeheer en aanbevelingen (wekelijks)
  • Uitgebreide platformbeoordeling
  • Upgradeplanning en -ondersteuning
  • Beoordelingen op locatie (2/jaar)

Premier

(7)
Speciale ondersteuning en optimalisatie
  • Ondersteuningsresource (speciaal)*
  • Actief beheer van incidenten, problemen en wijzigingen
  • Procesbeoordeling (wekelijks)
  • Prestatiebeheer en aanbevelingen (dagelijks)
  • Uitgebreide platformbeoordeling
  • Upgradeplanning en -ondersteuning
  • Beoordelingen op locatie (4/jaar)
// Commenting on 02/23/2020 // To fix the slow page load on prod //Check with Zan and Alex later to see if we can add through Launch // Commenting on 02/23/2020 // To fix the slow page load on prod //Check with Zan and Alex later to see if we can add through Launch

Hartelijk dank

Bedankt voor uw verzoek. Een ServiceNow vertegenwoordiger zal binnen 48 uur contact met u opnemen.

form close button

Neem contact met ons op

Ik ontvang graag informatie over aankomende evenementen, producten en diensten van ServiceNow. Ik begrijp dat ik mij op ieder gewenst moment kan uitschrijven.

  • "Door dit formulier in te dienen, bevestig ik dat ik akkoord ga met de Privacyverklaring .