Created with Sketch.

Recovery Email

Your account give you access to even more premium content, don't lose access to it. Provide a recovery email below.
  • Secondary E-mail

Samenvatting

Een belangrijke maatstaf voor een succesvolle implementatie is de naadloze adoptie van nieuwe processen en ondersteunende technologie. Daarom is het zo belangrijk dat uw team op één lijn zit met uw ServiceNow-implementatie en hetzelfde doel nastreeft. Wij helpen u uw bedrijf en gebruikers voor te bereiden op de geplande implementatie om de prestaties te verbeteren en de totale bedrijfswaarde te benutten. Met de ervaring van duizenden implementaties van elke omvang en elk complexiteitsniveau kunt u met onze flexibele aanpak de adoptie onder gebruikers versnellen, obstakels wegnemen en de weg banen voor succes.

Created with Sketch.

Training op maat

Voor het succes van uw bedrijf is het essentieel dat procesgebruikers volledig zijn getraind. De training die wij aanbieden, wordt aangepast aan uw specifieke implementatie van een ServiceNow-toepassing en kan in vele vormen worden geleverd, afhankelijk van uw eigen implementatiestrategie. Versnel uw time-to-value door middel van motiverende trainingen waarmee de adoptie onder gebruikers wordt bevorderd, softwaregebruik wordt gestimuleerd en projecten sneller zullen slagen. Of u nu van plan bent om live te gaan met ServiceNow of nieuwe werknemers aan te nemen, met onze training op maat kunt u uw bedrijfsdoelen bereiken.

Er is training beschikbaar voor de volgende processen:

Created with Sketch.

Opties voor training op maat

Trainingspakketten kunnen worden geschaald van een kleine groep procesgebruikers of interne trainers tot duizenden procesgebruikers over de hele wereld. De training wordt aangeboden in verschillende vormen, waaronder persoonlijk, virtueel, on-demand en training van instructeurs.

Ondersteuning bij uw implementatie

Rondleiding op maat: Perfect getimede toepassingsondersteuning voor alle ServiceNow-toepassingen om gebruikers te helpen taken in realtime uit te voeren. Rondleidingen op maat worden na de training gegeven om de behoefte aan live ondersteuning te beperken en vragen van uw gebruikers zo snel mogelijk te beantwoorden.

Naslagkaart (QRC): In dit document worden belangrijke details uit de trainingspresentatie benadrukt en wordt de ondersteuning na de implementatie gestroomlijnd.

Adoptieservices

In de razendsnelle bedrijfsomgeving van vandaag hebben organisaties te maken met complexere, onderling afhankelijke en snellere veranderingen dan ooit tevoren. De manier waarop u verandering beheert, heeft een doorslaggevende impact op het succes van uw implementatie.

Het aanbod van ServiceNow voor change enablement is specifiek gericht op het bieden van ondersteuning rond de implementatie om de adoptie te bevorderen. We richten ons op evaluatie en planning, communicatie, training,enablement en meting.

Created with Sketch.

Ons aanbod voor change enablement is afgestemd op de ServiceNow Now Create-methodologie die stapsgewijze begeleiding biedt om uitzonderlijke bedrijfsresultaten te behalen.

Created with Sketch.

Meer informatie nodig?