Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • Maak het #EasyForEmployees
  • Een handleiding met best practices om de werknemer-servicebeleving te transformeren.
  • WHITE PAPER
  • De overheid moderniseren met ITSM
  • Een onderzoeksrapport over de uitdagingen van digitale transformatie voor overheidsinstanties.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • KLANTVERHAAL
  • General Mills transformeert HR
  • Wereldwijde werknemer-servicebeleving is een voorbeeld voor het hele bedrijf.

Ontdekken

  • PERSPECTIEF
  • Verandering begint met mensen
  • Succesvolle bedrijven investeren in het ondersteunen van werknemers tijdens grote veranderingen.

Klantenservicemanagement

Duration

2 9.00 uur-17.00 uur 1 uur lunchpauze

 Days

Cost

$ 1595

Samenvatting klantenservicemanagement ServiceNow

Tijdens deze tweedaagse interactieve cursus, worden deelnemers heer en meester in het gebruik van de ServiceNow klantenservicemanagementapplicatie. De cursus is bedoeld voor beheerders die verantwoordelijk zijn voor de klantenservicemanagementapplicatie. Een combinatie van lezingen, groepsdiscussies en praktijkopdrachten helpt de deelnemers het volgende te bereiken:

•      De klantenservicemanagementapplicatie, soortgelijke applicaties in het ServiceNow platform, praktijkvoorbeelden en architectuur ontdekken

•      Belangrijke gegevens van de klantenservice beheren zoals cases, accounts, contactpersonen, contactrelaties, contracten, rechten, assets en accountrelaties

•      Communicatiekanalen, Service level agreements (SLA's), bijbehorende regels en toewijzingsregels beheren

•      Doelgerichte communicatie en speciale omgangsnotities verzorgen, en kennisproductrechten configureren

•      Geïntegreerde applicaties gebruiken zoals community's en fieldservicemanagement, evenals andere belangrijke procesapplicaties zoals de kennisbasis, het serviceportal en de servicecatalogus

•      Ontdek mobiele functies die betrekking hebben op buitendienstbeheer

•      Beheer rapportage- en prestatie-analyses

 

Voor wie deze cursus is bedoeld

De cursus is bedoeld voor functionele beheerders die de klantenservicemanagementapplicatie willen beheren.

 

Randvoorwaarden

ServiceNow Systeembeheer

Lees de algemene voorwaarden
Wilt u meer informatie ontvangen? Contact

Informatiebronnen

Meer informatie over traininglessen.

Bedankt

Bedankt voor uw verzoek. Een ServiceNow vertegenwoordiger zal binnen 48 uur contact met u opnemen.

form close button

Contact

Ik ontvang graag informatie over aankomende evenementen, producten en diensten van ServiceNow. Ik begrijp dat ik mij op ieder gewenst moment kan uitschrijven.

  • Door dit formulier in te dienen, bevestig ik dat ik de Privacyverklaring heb gelezen en hiermee akkoord ga.