Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • Maak het #EasyForEmployees
  • Een handleiding met best practices om de werknemer-servicebeleving te transformeren.
  • WHITE PAPER
  • De overheid moderniseren met ITSM
  • Een onderzoeksrapport over de uitdagingen van digitale transformatie voor overheidsinstanties.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • KLANTVERHAAL
  • General Mills transformeert HR
  • Wereldwijde werknemer-servicebeleving is een voorbeeld voor het hele bedrijf.

Ontdekken

  • PERSPECTIEF
  • Verandering begint met mensen
  • Succesvolle bedrijven investeren in het ondersteunen van werknemers tijdens grote veranderingen.

Grondbeginselen klantenservicemanagement (CSM)

Duration

2 9.00 uur-17.00 uur 1 uur lunchpauze

 Days

Cost

$ 1595

Overzicht

Als klanten problemen hebben, verwachten ze snelle oplossingen en een simpel engagementproces. Ze hebben de voorkeur voor engagementmethoden van online zelfbediening tot direct contact met servicevertegenwoordigers via telefoon, e-mail, chat, etc. Om de beste service te bieden, hebben uw agents realtime metriek en realtime samenwerkingsmechanismen nodig die via traditionele tools gewoon niet beschikbaar zijn.



Klantenservicemanagement van ServiceNow is anders. Wij geven uw klanten een portaal dat een moeiteloze zelfbedieningservaring biedt. Onze aanpak brengt mensen, workflows en processen met elkaar in contact om meerdere afdelingen binnen casemanagement en oplossingen bij elkaar te brengen. We verbeteren de efficiëntie met automatisering die agents inzicht geeft in de status van klantsystemen en tools voor het uitvoeren van hoofdoorzaakanalyses om een preventieve service te leveren. Het resultaat is moeiteloze, snelle, proactieve klantenservice.

Voor wie deze cursus is bedoeld

De cursus is bedoeld voor consultants en implementeerders die de klantenservicemanagementapplicatie willen beheren. Andere functies zijn beheerders of belangrijk teamleden die inzicht willen krijgen in hoe CSM zou moeten worden geïmplementeerd binnen hun organisatie.

Na deze cursus kunt u

Een combinatie van lezingen, groepsdiscussies en praktijkopdrachten helpt de deelnemers het volgende te bereiken:

  • CSM instellen – gebruikers, rollen en groepen
  • Contact maken met klanten via cases, telefoon, e-mail en chat
  • Algemene technische aspecten van een implementatie, evenals processen voor het effectief beheren van een implementatie
  • Een holistische weergave ontwikkelen van alle teamfuncties en verantwoordelijkheden voor CSM
  • Klanten in contact brengen met uw agents om een naadloze service-ervaring te implementeren
  • Metriek en rapportage
  • Portaalmanagement voor CSM

Randvoorwaarden

  • ServiceNow systeembeheerder of ServiceNow Fundamentals
  • SAIF
  • ServiceNow platformimplementatie

Lees de algemene voorwaarden
Wilt u meer informatie ontvangen? Contact

Informatiebronnen

Meer informatie over traininglessen.

thankYou

thankYouMessage

form close button

contactUs

Ik ontvang graag informatie over aankomende evenementen, producten en diensten van ServiceNow. Ik begrijp dat ik mij op ieder gewenst moment kan uitschrijven.

  • Door dit formulier in te dienen, bevestig ik dat ik de Privacyverklaring heb gelezen en hiermee akkoord ga.