Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • Maak het #EasyForEmployees
  • Een handleiding met best practices om de werknemer-servicebeleving te transformeren.
  • WHITE PAPER
  • De overheid moderniseren met ITSM
  • Een onderzoeksrapport over de uitdagingen van digitale transformatie voor overheidsinstanties.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • KLANTVERHAAL
  • General Mills transformeert HR
  • Wereldwijde werknemer-servicebeleving is een voorbeeld voor het hele bedrijf.

Ontdekken

  • PERSPECTIEF
  • Verandering begint met mensen
  • Succesvolle bedrijven investeren in het ondersteunen van werknemers tijdens grote veranderingen.

Grondbeginselen IT-servicemanagement

Leer de levenscycli en waarde van ITSM-applicaties, vanuit het oogpunt van stakeholders en dagelijkse gebruikers

Duration

2 8.30 uur-17.00 uur 1 uur lunchpauze

 Days

Cost

$ 1595

Overzicht

In de cursus Grondbeginselen IT-servicemanagement (ITSM) verkennen studenten de levenscyclus van ITSM-applicaties vanuit het perspectief van personen - de stakeholders en mensen die de applicaties elke dag gebruiken om hun werk te doen.

De cursus is gericht op de basis mogelijkheden en de raakvlakken tussen deze ITSM-applicaties:

  • Overzicht ITSM
  • Incidentbeheer
  • Probleembeheer
  • Kennisbeheer
  • Verandermanagement
  • Verzoeken vervullen en servicecatalogus
  • ConfiguratiemManagement

Voor wie deze cursus is bedoeld

Deze cursus is bedoeld voor iedereen die wil werken aan een implementatie van de ITSM-applicaties in ServiceNow.  Voorbeelden zijn:

  • Proceseigenaars die heer en meester over hun eigen procesdomein willen zijn
  • Technische consultants en systeembeheerders die de ITSM applicaties configureren, ontwikkelen of ondersteunen
  • Project/programma/inzetmanagers die de implementatie van ITSM applicaties in ServiceNow leiden
  • Operations managers die het overzicht hebben van de werkzaamheden die zullen worden geregeld via de ITSM applicaties in ServiceNow

Na deze cursus kunt u

Aan het einde van de cursus bezitten studenten de middelen, kennis en ervaring die nodig is om:

  • Records aan te maken en te bewerken in elk van de levenscycli van de ITSM applicatie
  • De levenscyclus van elke applicatie laten zien vanuit het oogpunt van een persoon
  • De waarde en basis functies van elk van de behandelde ITSM applicaties uitleggen
  • Nadenken over belangrijke beslissingen die moeten worden genomen tijdens de implementatie van deze ITSM applicaties van ServiceNow

Deze doelen worden behaald door een combinatie van door instructeurs geleide discussies, demonstraties en praktijkoefeningen in de eigen studentenversies.

Randvoorwaarden

  • Aanbevolen:  Grondbeginselen ServiceNow

Lees de algemene voorwaarden
Wilt u meer informatie ontvangen? Contact

Informatiebronnen

Meer informatie over traininglessen.

Bedankt

Bedankt voor uw verzoek. Een ServiceNow vertegenwoordiger zal binnen 48 uur contact met u opnemen.

form close button

Contact

Ik ontvang graag informatie over aankomende evenementen, producten en diensten van ServiceNow. Ik begrijp dat ik mij op ieder gewenst moment kan uitschrijven.

  • Door dit formulier in te dienen, bevestig ik dat ik de Privacyverklaring heb gelezen en hiermee akkoord ga.