In de cursus Grondbeginselen IT-servicemanagement (ITSM) verkennen
studenten de levenscyclus van ITSM-applicaties vanuit het perspectief
van personen - de stakeholders en mensen die de applicaties elke dag
gebruiken om hun werk te doen.
De cursus is gericht op de basis mogelijkheden en de raakvlakken
tussen deze ITSM-applicaties:
- Overzicht ITSM
- Incidentbeheer
- Probleembeheer
- Kennisbeheer
- Verandermanagement
- Verzoeken vervullen en
servicecatalogus
- ConfiguratiemManagement
Voor wie deze cursus is bedoeld
Deze cursus is bedoeld voor iedereen die wil werken aan een
implementatie van de ITSM-applicaties in ServiceNow. Voorbeelden zijn:
- Proceseigenaars die heer en meester over hun eigen
procesdomein willen zijn
- Technische consultants en
systeembeheerders die de ITSM applicaties configureren, ontwikkelen
of ondersteunen
- Project/programma/inzetmanagers die de
implementatie van ITSM applicaties in ServiceNow leiden
- Operations managers die het overzicht hebben van de
werkzaamheden die zullen worden geregeld via de ITSM applicaties in
ServiceNow
Na deze cursus kunt u
Aan het einde van de cursus bezitten studenten de middelen, kennis
en ervaring die nodig is om:
- Records aan te maken en te bewerken in elk van de levenscycli
van de ITSM applicatie
- De levenscyclus van elke applicatie
laten zien vanuit het oogpunt van een persoon
- De waarde en
basis functies van elk van de behandelde ITSM applicaties
uitleggen
- Nadenken over belangrijke beslissingen die moeten
worden genomen tijdens de implementatie van deze ITSM applicaties
van ServiceNow
Deze doelen worden behaald door een combinatie van door instructeurs
geleide discussies, demonstraties en praktijkoefeningen in de eigen studentenversies.
- Aanbevolen: Grondbeginselen ServiceNow
Lees de algemene
voorwaarden
Wilt u meer informatie ontvangen? Contact