Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • 3 strategieën voor innovatie
  • Ontdek hoe u uw klantbeleving kunt transformeren met artificial intelligence.
  • E-BOOK
  • 5 stappen voor transformatie
  • Een proactieve, betrokken klantbeleving is essentieel voor financiële dienstverlening.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • Klantsucces
  • We hebben kampioenen nodig!
  • Gebruik onze tools en resources om ServiceNow effectiever aan te bevelen in uw organisatie.

Ontdekken

IT Service Management Fundamentals

Leer over de levenscycli en waarde van ITSM-applicaties, vanuit het oogpunt van stakeholders en dagelijkse gebruikers

Duration

2 8:30 uur-17:00 uur 1 uur lunchpauze

 Days

Cost

$ 1595 tot 1700

Overzicht

In de cursus IT Service Management (ITSM) Fundamentals verkennen studenten de levenscyclus van ITSM-applicaties vanuit een persona-perspectief; de stakeholders en mensen die de applicaties elke dag gebruiken om hun werk te doen.

De cursus is gericht op de basismogelijkheden en raakvlakken tussen deze ITSM-applicaties:

  • Overzicht ITSM
  • Incident Management
  • Problem Management
  • Knowledge Management
  • Change Management
  • Request Fulfillment and Service Catalog
  • Configuration Management

Voor wie deze cursus is bedoeld

Deze cursus is geschikt voor iedereen die zal werken met een implementatie van de ITSM-applicaties in ServiceNow.  Voorbeelden zijn:

  • Proces-owners die kampioenen binnen hun eigen procesdomein willen zijn
  • Technische consultants en systeembeheerders die de ITSM-applicaties configureren, ontwikkelen of ondersteunen
  • Project-/Programma-/Engagementmanagers die de implementatie van ITSM-applicaties in ServiceNow zullen leiden
  • Operations managers die het overzicht hebben van alle werkzaamheden die zullen worden geregeld via de ITSM-applicaties in ServiceNow

Na deze cursus kunt u

Aan het einde van de cursus bezitten studenten de middelen, kennis en ervaring die nodig is om:

  • Records aan te maken en te bewerken in elk van de behandelde levenscycli van de ITSM-applicatie
  • De levenscyclus van elke applicatie te kunnen demonstreren vanuit een persona-oogpunt
  • De waarde en basisfuncties van elk van de behandelde ITSM-applicaties te kunnen uitleggen
  • Na te denken over belangrijke beslissingen die moeten worden genomen tijdens de implementatie van deze ITSM-applicaties van ServiceNow

Deze doelen worden behaald door een combinatie van door instructeurs geleide discussies, demonstraties en praktijkoefeningen middels persoonlijke instance-voorbeelden van de studenten.

Randvoorwaarden

  • Aanbevolen:  ServiceNow Fundamentals

Lees de algemene voorwaarden
Wilt u meer informatie ontvangen? Neem contact met ons op

Resources

Bedankt

Bedankt voor uw verzoek. Een ServiceNow vertegenwoordiger zal binnen 48 uur contact met u opnemen.

form close button

Contact

Ik ontvang graag informatie over aankomende evenementen, producten en diensten van ServiceNow. Ik begrijp dat ik mij op ieder gewenst moment kan uitschrijven.

  • Door dit formulier in te dienen, bevestig ik dat ik de Privacyverklaring heb gelezen en hiermee akkoord ga.