Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • Maak het #EasyForEmployees
  • Een handleiding met best practices om de werknemer-servicebeleving te transformeren.
  • WHITE PAPER
  • De overheid moderniseren met ITSM
  • Een onderzoeksrapport over de uitdagingen van digitale transformatie voor overheidsinstanties.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • KLANTVERHAAL
  • General Mills transformeert HR
  • Wereldwijde werknemer-servicebeleving is een voorbeeld voor het hele bedrijf.

Ontdekken

  • PERSPECTIEF
  • Verandering begint met mensen
  • Succesvolle bedrijven investeren in het ondersteunen van werknemers tijdens grote veranderingen.

Grondbeginselen IT-servicemanagement

Leer de levenscyclus en waarde van ITSM-applicaties, vanuit het oogpunt van stakeholders en dagelijkse gebruikers

Duration

2 8.30 uur-17.00 uur 1 uur lunchpauze

 Days

Cost

$ 1595

Overzicht

In de cursus Grondbeginselen IT-servicemanagement (ITSM) verkennen studenten de levenscyclus van ITSM-applicaties vanuit het perspectief van personen - de stakeholders en mensen die de applicaties elke dag gebruiken om hun werk te doen.

De cursus is gericht op de basis mogelijkheden en de raakvlakken tussen deze ITSM-applicaties:

  • Overzicht ITSM
  • Incidentbeheer
  • Probleembeheer
  • Kennisbeheer
  • Verandermanagement
  • Verzoeken vervullen en servicecatalogus
  • ConfiguratieManagement

Voor wie deze cursus is bedoeld

Deze cursus is bedoeld voor iedereen die wil werken aan een implementatie van de ITSM-applicaties in ServiceNow.  Voorbeelden zijn:

  • Proceseigenaars die heer en meester over hun eigen procesdomein willen zijn
  • Technische consultants en systeembeheerders die de ITSM-applicaties configureren, ontwikkelen of ondersteunen
  • Project/programma/inzetmanagers die de implementatie van ITSM-applicaties in ServiceNow leiden
  • Operations managers die het overzicht hebben van de werkzaamheden die zullen worden geregeld via de ITSM-applicaties in ServiceNow

Na deze cursus kunt u

Aan het einde van de cursus bezitten studenten de middelen, kennis en ervaring die nodig is om:

  • Records aan te maken en te bewerken in elk van de levenscycli van de ITSM-applicatie
  • De levenscyclus van elke applicatie laten zien vanuit het oogpunt van een persoon
  • De waarde en basis functies van elk van de behandelde ITSM-applicaties uitleggen
  • Nadenken over belangrijke beslissingen die moeten worden genomen tijdens de implementatie van deze ITSM-applicaties van ServiceNow

Deze doelen worden behaald door een combinatie van door instructeurs geleide discussies, demonstraties en praktijkoefeningen in de eigen studentenversies.

Randvoorwaarden

  • Aanbevolen: Grondbeginselen ServiceNow

Lees de algemene voorwaarden
Wilt u meer informatie ontvangen? Contact

Informatiebronnen

Meer informatie over traininglessen.

Bedankt

Bedankt voor uw verzoek. Een ServiceNow vertegenwoordiger zal binnen 48 uur contact met u opnemen.

form close button

Contact

Ik ontvang graag informatie over aankomende evenementen, producten en diensten van ServiceNow. Ik begrijp dat ik mij op ieder gewenst moment kan uitschrijven.

  • Door dit formulier in te dienen, bevestig ik dat ik de Privacyverklaring heb gelezen en hiermee akkoord ga.