Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • Maak het #EasyForEmployees
  • Een handleiding met best practices om de werknemer-servicebeleving te transformeren.
  • WHITE PAPER
  • De overheid moderniseren met ITSM
  • Een onderzoeksrapport over de uitdagingen van digitale transformatie voor overheidsinstanties.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • KLANTVERHAAL
  • General Mills transformeert HR
  • Wereldwijde werknemer-servicebeleving is een voorbeeld voor het hele bedrijf.

Ontdekken

  • PERSPECTIEF
  • Verandering begint met mensen
  • Succesvolle bedrijven investeren in het ondersteunen van werknemers tijdens grote veranderingen.

Implementatie IT-servicemanagement

Ontwikkel de technische vaardigheden die nodig zijn voor het implementeren van ITSM-applicaties

Duration

3 8.30 uur-17.00 uur 1 uur lunchpauze

 Days

Cost

$ 2095

Overzicht

Tijdens deze driedaagse interactieve trainingscursus werken studenten aan allerlei verhalen (eisen) om IT-servicemanagementapplicaties te configureren in ServiceNow. Deze verhalen vertegenwoordigen de meest algemene implementatie-eisen van elke applicatie, waardoor studenten praktische ervaring opdoen die zij onmiddellijk kunnen inzetten in de implementatie in ServiceNow.

Voor wie deze cursus is bedoeld

De ServiceNow ITSM-implementatiecursus is bedoeld voor klanten, partners en personeel met een technische functie zoals technisch consultants, architecten en systeembeheerders die ITSM-applicaties implementeren zoals Incidentbeheer, Probleemmanagement, Verandermanagement, Kennisbeheer, Configuratiemanagement en Verzoeken vervullen/Servicecatalogus.

Na deze cursus kunt u

Na deze cursus kunnen studenten:

  • De basis functies van de applicatie, beveiliging en structuur begrijpen van elke ITSM-applicatie
  • Oplossingen ontwerpen om te voldoen aan eisen die de kwaliteitskenmerken van uw systeem verbeteren zoals de upgrademogelijkheden, het onderhoud en de schaalbaarheid
  • Configuraties implementeren die gebruikt worden door 80% van de ITSM-applicaties van klanten

Randvoorwaarden

  • Implementatie Platform afgerond
  • Training Grondbeginselen ITSM afgerond

Lees de algemene voorwaarden
Wilt u meer informatie ontvangen? Contact

Informatiebronnen

Meer informatie over traininglessen.

Bedankt

Bedankt voor uw verzoek. Een ServiceNow vertegenwoordiger zal binnen 48 uur contact met u opnemen.

form close button

Contact

Ik ontvang graag informatie over aankomende evenementen, producten en diensten van ServiceNow. Ik begrijp dat ik mij op ieder gewenst moment kan uitschrijven.

  • Door dit formulier in te dienen, bevestig ik dat ik de Privacyverklaring heb gelezen en hiermee akkoord ga.