Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • Maak het #EasyForEmployees
  • Een handleiding met best practices om de werknemer-servicebeleving te transformeren.
  • WHITE PAPER
  • De overheid moderniseren met ITSM
  • Een onderzoeksrapport over de uitdagingen van digitale transformatie voor overheidsinstanties.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • KLANTVERHAAL
  • General Mills transformeert HR
  • Wereldwijde werknemer-servicebeleving is een voorbeeld voor het hele bedrijf.

Ontdekken

  • PERSPECTIEF
  • Verandering begint met mensen
  • Succesvolle bedrijven investeren in het ondersteunen van werknemers tijdens grote veranderingen.

Implementatie IT-servicemanagement

Ontwikkel de technische vaardigheden die nodig zijn voor het implementeren van ITSM-applicaties

Duration

3 8.30 uur-17.00 uur 1 uur lunchpauze

 Days

Cost

$ 2095

Overzicht

Tijdens deze driedaagse interactieve trainingscursus werken studenten aan allerlei verhalen (eisen) om IT-servicemanagementapplicaties te configureren in ServiceNow. Deze verhalen vertegenwoordigen de meest algemene implementatie-eisen van elke applicatie, waardoor studenten praktische ervaring opdoen die zij onmiddellijk kunnen inzetten in de implementatie in ServiceNow.

Voor wie deze cursus is bedoeld

De ServiceNow ITSM-implementatiecursus is bedoeld voor klanten, partners en personeel met een technische functie zoals technisch consultants, architecten en systeembeheerders die ITSM-applicaties implementeren zoals Incidentbeheer, Probleemmanagement, Verandermanagement, Kennisbeheer, Configuratiemanagement en Verzoeken vervullen/Servicecatalogus.

Na deze cursus kunt u

Na deze cursus kunnen studenten:

  • De basis functies van de applicatie, beveiliging en structuur begrijpen van elke ITSM-applicatie
  • Oplossingen ontwerpen om te voldoen aan eisen die de kwaliteitskenmerken van uw systeem verbeteren zoals de upgrademogelijkheden, het onderhoud en de schaalbaarheid
  • Configuraties implementeren die gebruikt worden door 80% van de ITSM-applicaties van klanten

Randvoorwaarden

  • Implementatie Platform afgerond
  • Training Grondbeginselen ITSM afgerond

Lees de algemene voorwaarden
Wilt u meer informatie ontvangen? Contact

Informatiebronnen

Meer informatie over traininglessen.

thankYou

thankYouMessage

form close button

contactUs

Ik ontvang graag informatie over aankomende evenementen, producten en diensten van ServiceNow. Ik begrijp dat ik mij op ieder gewenst moment kan uitschrijven.

  • Door dit formulier in te dienen, bevestig ik dat ik de Privacyverklaring heb gelezen en hiermee akkoord ga.