Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • Maak het #EasyForEmployees
  • Een handleiding met best practices om de werknemer-servicebeleving te transformeren.
  • WHITE PAPER
  • De overheid moderniseren met ITSM
  • Een onderzoeksrapport over de uitdagingen van digitale transformatie voor overheidsinstanties.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • KLANTVERHAAL
  • General Mills transformeert HR
  • Wereldwijde werknemer-servicebeleving is een voorbeeld voor het hele bedrijf.

Ontdekken

  • PERSPECTIEF
  • Verandering begint met mensen
  • Succesvolle bedrijven investeren in het ondersteunen van werknemers tijdens grote veranderingen.

Grongbeginselen Service Portal

Maak en configureer een serviceportal

Duration

2 8.30 uur-17.00 uur 1 uur lunchpauze

 Days

Cost

$ 1595

Overzicht

Een serviceportal biedt een alternatieve gebruikerservaring van de standaard platforminterface. De Service Portal applicatie biedt de middelen die u nodig hebt om onderdelen van een portal te configureren, personaliseren en uit te breiden zodat een online ervaring kan worden gecreëerd die lijkt op waar uw gebruikers aan gewend zijn met andere consumentenproducten.

Tijdens deze tweedaagse interactieve trainingscursus leert u hoe u de Service Portal applicatie kunt gebruiken om onderdelen te configureren, personaliseren en uitbreiden en een Service Portal te maken in uw eigen studentenversie; een soort van veilige zandbak.

Voor wie deze cursus is bedoeld

De cursus is bedoeld voor systeembeheerders die  weinig code gebruiken en webdesigners/ontwikkelaars die willen weten hoe ze serviceportals kunnen maken die de gebruiker een consistente, intuïtieve, mooie ervaring kunnen bieden wanneer zij de services van de organisatie online willen aanspreken.

Na deze cursus kunt u

Deelnemers kunnen:

  • Alle aspecten van de Service Portal applicatie verkennen
  • Webdesigntechnieken en beste praktijken bespreken
  • Leren hoe een bestaand portaal opnieuw geconfigureerd kan worden
  • De structuur van het serviceportal beoordelen
  • Nieuwe serviceportals, thema's, pagina's en menu's maken
  • Begrijpen hoe widgets worden gemaakt en gebruikt
  • Onderdelen van bestaande portals hergebruiken
  • Andere aspecten van het platform configureren om een serviceportal te verbeteren

Deze doelen worden behaald door een combinatie van demo's, lezingen en groepsdiscussies. Met de praktijkoefeningen tijdens de lessen bouwt u uiteindelijk vanaf het begin uw eigen serviceportal.

Randvoorwaarden

  • ServiceNow Certified System Administrator
  • Handig: Grondbeginselen van scripten in ServiceNow

Lees de algemene voorwaarden
Wilt u meer informatie ontvangen? Contact

Informatiebronnen

Meer informatie over traininglessen.

Bedankt

Bedankt voor uw verzoek. Een ServiceNow vertegenwoordiger zal binnen 48 uur contact met u opnemen.

form close button

Contact

Ik ontvang graag informatie over aankomende evenementen, producten en diensten van ServiceNow. Ik begrijp dat ik mij op ieder gewenst moment kan uitschrijven.

  • Door dit formulier in te dienen, bevestig ik dat ik de Privacyverklaring heb gelezen en hiermee akkoord ga.