Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • Maak het #EasyForEmployees
  • Een handleiding met best practices om de werknemer-servicebeleving te transformeren.
  • WHITE PAPER
  • De overheid moderniseren met ITSM
  • Een onderzoeksrapport over de uitdagingen van digitale transformatie voor overheidsinstanties.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • KLANTVERHAAL
  • General Mills transformeert HR
  • Wereldwijde werknemer-servicebeleving is een voorbeeld voor het hele bedrijf.

Ontdekken

  • PERSPECTIEF
  • Verandering begint met mensen
  • Succesvolle bedrijven investeren in het ondersteunen van werknemers tijdens grote veranderingen.

Grondbeginselen ServiceNow

Configureer en beheer een versie van ServiceNow

Duration

3 8.30 uur-17.00 uur 1 uur lunchpauze

 Days

Cost

$ 2095

Overzicht

Grondbeginselen ServiceNow is ontworpen voor gebruikers met meerdere rollen binnen de organisatie en waarvan verwacht wordt dat zij in het ServiceNow platform werken. Tijdens deze driedaagse interactieve trainingscursus leren deelnemers alles over de gebruikersinterface van ServiceNow, ontvangen een samenvatting van het databaseschema, begrijpen het gebruik van veelgebruikte applicaties en maken kennis met geavanceerde functies en kenmerken zoals scripten en de ontwikkeling van applicaties. 

Specifiek gezien leren de deelnemers: 

  • Lijsten en formulieren verkennen 
  • Het belang van branding kennen en hoe dit kan worden toegepast op het platform 
  • Gebruikers, groepen en rollen toevoegen 
  • De beste praktijken vaststellen voor taakbeheer 
  • Meldingen configureren 
  • Data beheren met tabellen, de configuratiemanagementdatabase (CMDB) en sets importeren 
  • Basis rapporten uitvoeren en kennismaken met de voordelen van prestatie-analyses 
  • Gegevens van ServiceNow beschermen 
  • Werken met twee belangrijke applicaties van het ServiceNow-poces: Kennisbasis en Servicecatalogus 
  • Workflow activiteiten en goedkeuringen aanmaken 
  • Service Level Agreements implementeren 
  • Verschillende beschikbare soorten scripts vaststellen 
  • Versies upgraden en klonen, evenals basis prestatiemetriek creëren 
  • Configuraties in versies vastleggen en tussen versies verplaatsen 

Deelnemers voeren levensechte, relevante praktijkoefeningen uit. De cursus bestaat uit lezingen, groepsdiscussies en een stukje praktijk in de vorm van praktijkoefeningen, tech talks en een interactieve bespreking van een allesomvattend, levensecht voorbeeld. Zie voor meer informatie de samenvatting van de volledige cursus. 

VOOR WIE IS DEZE CURSUS BEDOELD

Deze cursus is bedoeld voor alle gebruikers: personen die ervaren zijn met ServiceNow of waar het platform helemaal nieuw voor is en die alles willen weten of de belangrijkste functies van het platform.

NA DEZE CURSUS KUNT U

Een ServiceNow Certified System Administrator certificaat behalen als u met succes het examen behaalt.

Na deze cursus raadt ServiceNow de deelnemers aan om minimaal drie maanden ervaring op te doen met ServiceNow voordat ze proberen het certificeringsexamen te behalen.

Meer informatie over dit examen, waaronder een blauwdruk van het examen, is te vinden op de pagina Certified System Administrator .

 

Wilt u meer informatie? Contact

Lees de  Algemene voorwaarden

 

Informatiebronnen

Meer informatie over traininglessen.

Bedankt

Bedankt voor uw verzoek. Een ServiceNow vertegenwoordiger zal binnen 48 uur contact met u opnemen.

form close button

Contact

Ik ontvang graag informatie over aankomende evenementen, producten en diensten van ServiceNow. Ik begrijp dat ik mij op ieder gewenst moment kan uitschrijven.

  • Door dit formulier in te dienen, bevestig ik dat ik de Privacyverklaring heb gelezen en hiermee akkoord ga.