Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • 3 strategieën voor innovatie
  • Ontdek hoe u uw klantbeleving kunt transformeren met artificial intelligence.
  • E-BOOK
  • 5 stappen voor transformatie
  • Een proactieve, betrokken klantbeleving is essentieel voor financiële dienstverlening.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • Klantsucces
  • We hebben kampioenen nodig!
  • Gebruik onze tools en resources om ServiceNow effectiever aan te bevelen in uw organisatie.

Ontdekken

Deliver an effortless customer experience

Maak klanten blij met een proactieve end-to-end service

Verbeter klanttevredenheid en service-efficiëntie.

Ga verder dan de basis CRM

Creëer een naadloze klantbeleving, van probleem tot oplossing. Los problemen op voordat klanten contact met u opnemen en ondersteun ze met AI-gedreven selfservice.

Los complexe klantproblemen end-to-end op

Breek hokjes af en automatiseer processen tussen afdelingen om sneller problemen te diagnosticeren en op te lossen. Geef agents volledig inzicht in een intuïtieve werkruimte.

Los op intelligente wijze problemen op voordat klanten van het bestaan weten

Herken problemen in een vroeg stadium met event monitoring en analytics. Informeer klanten over grootschalige problemen voordat ze ermee in aanraking komen.

Zet klanten tijdens elke stap aan het roer

Verbeter betrokkenheid van klanten en agentbeleving met geautomatiseerde selfservice, chatbots, een kennisdatabase, community's en een efficiënte werkplek voor agents.

Aberdeen report on customer service strategy

RAPPORT

Innovatieve firma's die uitblinken in klantenservice en gemak krijgen er enorme klantenloyaliteit en een aanzienlijk financieel succes voor terug.

Aberdeen, Four Transformative Best Practices for Future-Ready Customer Service Experiences, Omer Minkara, november 2018

U moet het zelf ervaren

Zie hoe bedrijven zoals het uwe verder gaan dan de basis.

OVERHEID

Tennessee herontdekt service

Human Services-afdeling verkort afhandeltijd met 70%.

Technologie

CDL omarmt selfservice

Selfservice-cultuur creëren leidt tot 50% minder meldingen en e-mails.

NUTSSECTOR

Telia Company vereenvoudigt service

Samenwerking en automatisering verbeteren tevredenheid agents en klanten.

TECHNOLOGIE

NICE gaat verder dan CRM

Transformatie leidt tot het openen van 80% minder tickets via selfserviceportals.

Oplossingen die u nodig hebt om snel klantenserviceproblemen op te lossen

Improve customer service management

Customer Service Management (CSM)

Ga verder dan klantbetrokkenheid, verander klantenservice in een "teamsport".

Gain visibility with ITOM

IT Operations Management (ITOM)

Krijg inzicht in de status van producten en services van uw klanten om proactief problemen op te lossen.

Now Platform

Now Platform

De basis voor al uw ServiceNow-oplossingen, gecertificeerde partnerapps en benodigde apps op maat.

Bezoek ons tijdens een live evenement

CONGRES

Knowledge 2019: 5-9 mei

Kom naar Las Vegas en laat u inspireren door visionairs, klanten en partners van ServiceNow.

EXPO

Technology & Services World

Kom naar Las Vegas, waar executives op het gebied van technologie en service samenkomen om hun bedrijfsvoering te bespreken.

CONGRES/EXPO

CCW: 24-28 juni 2019

Kom naar Nashville voor de Customer Contact Week, waar leiders op het gebied van klantenzorg, CX en contactcentra samenkomen.

WEBINAR

Live productdemo's

Zie hoe u klantproblemen end-to-end oplost, proactief problemen herstelt en veelvoorkomende verzoeken automatiseert.

Uitgelichte resources

E-BOOK

Top 3 innovatiestrategieën

Artificial intelligence en intelligente technologieën zorgen voor een betere klantbeleving.

E-BOOK

Transforming Customer Service

Hoe 5 ondernemingen hun kosten hebben verlaagd en klanttevredenheid hebben verbeterd door problemen sneller op te lossen.

WEBINAR

Back to the future: CS in 2023

Blijf verwachtingen van de klant voor en bekijk hoe klantenservice er uit zal zien.

E-BOOK

Driving radical innovation

Focus naast wat operationeel nodig is, ook op proactieve strategieën voor groei middels klantbelevingsmanagement.

Praat met een expert

Betrokkenheid is slechts het begin. Wat volgt, gaat het verschil maken. Verbind klantenservice met andere teams om problemen snel en proactief op te lossen.

Bedankt

Bedankt voor uw verzoek. Een ServiceNow vertegenwoordiger zal binnen 48 uur contact met u opnemen.

form close button

Contact

Ik ontvang graag informatie over aankomende evenementen, producten en diensten van ServiceNow. Ik begrijp dat ik mij op ieder gewenst moment kan uitschrijven.

  • Door dit formulier in te dienen, bevestig ik dat ik de Privacyverklaring heb gelezen en hiermee akkoord ga.