Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
HR IT Products
  • WHITE PAPER
  • HR en IT, beter samen
  • Verhoog productiviteit en trek talent aan met geweldige werknemerservaringen.
Security Fundamentals
  • WHITE PAPER
  • Healthcare security 101
  • Stimuleer Clinical Excellence en verbeter zorgresultaten met een verbonden systeem.

Platform

Forrester Report
  • ANALYSERAPPORT
  • De waarde van digitale workflows
  • Krijg apps op de markt in de helft van de tijd, tegen een derde van de kosten en met een hogere tevredenheid.

Klanten

Customer Success
  • SUCCESS NAVIGATOR
  • Uw recept voor succes
  • Versnel resultaten met een stapsgewijs actieplan van bewezen best practices.

Ontdekken

Value Calculator
  • WAARDECALCULATOR
  • Realiseer uw potentieel
  • Bepaal de onbenutte waarde van uw gehele bedrijf in slechts 60 seconden.
Deliver an effortless customer experience

Maak klanten blij met een proactieve end-to-end service

Verbeter klanttevredenheid en service-efficiëntie.

Ga verder dan de basis CRM

Creëer een naadloze klantbeleving, van probleem tot oplossing. Los problemen op voordat klanten contact met u opnemen en ondersteun ze met AI-gedreven selfservice.

Los complexe klantproblemen end-to-end op

Breek hokjes af en automatiseer processen tussen afdelingen om sneller problemen te diagnosticeren en op te lossen. Geef agents volledig inzicht in een intuïtieve werkruimte.

Los op intelligente wijze problemen op voordat klanten van het bestaan weten

Herken problemen in een vroeg stadium met event monitoring en analytics. Informeer klanten over grootschalige problemen voordat ze ermee in aanraking komen.

Zet klanten tijdens elke stap aan het roer

Verbeter betrokkenheid van klanten en agentbeleving met geautomatiseerde selfservice, chatbots, een kennisdatabase, community's en een efficiënte werkplek voor agents.

ANALYSERAPPORT

Het is niet eenvoudig om een juiste verhouding te bereiken tussen verbeteringen in de klantervaring, financiële resultaten en het toekomstbestendig maken van klantenservice, maar leiders kunnen hiervan profiteren...

Corinium Gobal Intelligence,The Customer Experience Perspective: inzicht in klantenservice van 100 C-level excecutives, april 2019

U moet het zelf ervaren

Zie hoe bedrijven zoals het uwe verder gaan dan de basis.

NUTSSECTOR

Telia verbetert naleving van SLA's met 9%

Samenwerking en automatisering verbeteren tevredenheid agents en klanten.

TECHNOLOGIE

Basware versnelt support

Geïntegreerde service verbetert responstijd met 75% en verhoogt tevredenheid met 11%

TECHNOLOGIE

NICE gaat verder dan CRM

Transformatie leidt tot het openen van 80% minder tickets via selfserviceportals.

SERVICES

Virgin Trains zet reizigers op het juiste spoor

Transformeren van klantenservice leidt tot een verhoging van tevredenheid van 44%.

Oplossingen die u nodig hebt om snel klantenserviceproblemen op te lossen

Improve customer service management

Customer Service Management (CSM)

Ga verder dan klantbetrokkenheid, verander klantenservice in een "teamsport".

Gain visibility with ITOM

IT Operations Management (ITOM)

Krijg inzicht in de status van producten en services van uw klanten om proactief problemen op te lossen.

Now Platform

Now Platform

De basis voor al uw ServiceNow-oplossingen, gecertificeerde partnerapps en benodigde apps op maat.

Bezoek ons tijdens een live evenement

EVENEMENT SERVICENOW

Now at Work komt naar u toe

Neem deel aan een wereldwijd evenement bij u in de buurt om de kracht van moderne digitale workflows te ontgrendelen.

WEBINAR

Live productdemo's

Zie hoe u klantproblemen end-to-end oplost, proactief problemen herstelt en veelvoorkomende verzoeken automatiseert.

EVENEMENT BINNEN UW BRANCHE

TSIA: 21-23 oktober, Las Vegas

Ontdek de meest recente onderzoek, best practices en bechmarks voor optimale servicevoordelen.

Uitgelichte resources

E-BOOK

Top 3 innovatiestrategieën

Artificial intelligence en intelligente technologieën zorgen voor een betere klantbeleving.

E-BOOK

Transforming Customer Service

Hoe 5 ondernemingen hun kosten hebben verlaagd en klanttevredenheid hebben verbeterd door problemen sneller op te lossen.

WEBINAR

CX in 2019: menselijke betrokkenheid

Luister naar Paul Greenberg voor praktische begeleiding voor hogere klanttevredenheid en blijvende indrukken.

E-BOOK

Driving radical innovation

Focus naast wat operationeel nodig is, ook op proactieve strategieën voor groei middels klantbelevingsmanagement.

WEBINAR

Back to the future: CS in 2023

Blijf verwachtingen van de klant voor en bekijk hoe klantenservice er uit zal zien.

Praat met een expert

Betrokkenheid is slechts het begin. Wat volgt, gaat het verschil maken. Verbind klantenservice met andere teams om problemen snel en proactief op te lossen.

Hartelijk dank

Bedankt voor uw verzoek. Een ServiceNow vertegenwoordiger zal binnen 48 uur contact met u opnemen.

form close button

Neem contact met ons op

Ik ontvang graag informatie over aankomende evenementen, producten en diensten van ServiceNow. Ik begrijp dat ik mij op ieder gewenst moment kan uitschrijven.

  • "Door dit formulier in te dienen, bevestig ik dat ik akkoord ga met de Privacyverklaring.