Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • Maak het #EasyForEmployees
  • Een handleiding met best practices om de werknemer-servicebeleving te transformeren.
  • WHITE PAPER
  • De overheid moderniseren met ITSM
  • Een onderzoeksrapport over de uitdagingen van digitale transformatie voor overheidsinstanties.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • KLANTVERHAAL
  • General Mills transformeert HR
  • Wereldwijde werknemer-servicebeleving is een voorbeeld voor het hele bedrijf.

Ontdekken

  • PERSPECTIEF
  • Verandering begint met mensen
  • Succesvolle bedrijven investeren in het ondersteunen van werknemers tijdens grote veranderingen.

Zorg voor een probleemloze klantbeleving, breng teams samen om problemen op te lossen en wees proactief in het voorkomen van telefoontjes

Creëer een digitale klantenservice door afdelingen, workflows en systemen met elkaar te verbinden en proactief problemen van klanten te verhelpen.  Bied klanten een persoonlijke beleving terwijl u automatiseert en de werklast voor agents vermindert.

De klanttevredenheid verhogen door problemen sneller op te lossen

  1. 1
    Make It Easy For
    Customers To Engage
    Provide effortless customer service across any channel at any time.
  2. Reduce Case Volume
    With Self-Service
    2
    Encourage customers to help themselves with a self-service catalog, knowledge base, social Q&A, and portal.
  3. 3
    Monitor For Issues and
    Create Cases Automatically
    Proactively monitor customers’ products and services and take action on potential issues and outages.
  4. 4
    Assign Tasks Across
    The Enterprise
    Connect customer service with engineering, field service, finance, and other teams to drive accountability for resolution.
  5. 5
    Prevent Future Calls
    Fix underlying issues to eliminate calls, drive knowledge base content changes, preemptively notify customers, and act on trends revealed in Performance Analytics.

Wat onze klanten zeggen

We kunnen nu proactief toezicht houden en onderhoud bieden aan onze klanten

Eyal Lubin
Senior Director of Customer Operations

TriMedx gebruikt ServiceNow‑klantenservicemanagement om iedere maand meer dan 175.000 casussen op meer dan 78.000 verschillende apparaten razendsnel toe te wijzen en op te lossen.

Meer ontdekken

Ontdek hoe u de klanttevredenheid kunt verbeteren

Bedankt

Bedankt voor uw verzoek. Een ServiceNow vertegenwoordiger zal binnen 48 uur contact met u opnemen.

form close button

Contact

Ik ontvang graag informatie over aankomende evenementen, producten en diensten van ServiceNow. Ik begrijp dat ik mij op ieder gewenst moment kan uitschrijven.

  • Door dit formulier in te dienen, bevestig ik dat ik de Privacyverklaring heb gelezen en hiermee akkoord ga.