Zorgen Voor Een Probleemloze Klantervaring, Teams Samenbrengen Om Problemen Op Te Lossen En Oproepen Preventief Voorkomen

De kosten van dienstverlening rijzen de pan uit, terwijl het niveau van klanttevredenheid nog nooit zo laag was. Klanten en cases beheren met behulp van CRM is niet afdoende. Met ServiceNow biedt u een moeiteloze dienstverlening waarmee u de klanttevredenheid vergroot, terwijl u proactief het aantal aanvragen en de kosten verlaagt. Verbind afdelingen, workflows en systemen, los onderliggende problemen op en automatiseer dienstverlening door de hele onderneming.

Het aantal cases verlagen en klantloyaliteit verhogen

  1. 1
    Zorg dat klanten eenvoudig
    contact kunnen opnemen
    Zorg dat klanten eenvoudig contact kunnen opnemen Bied op elk moment klantenservice zonder enige moeite via alle kanalen.
  2. Verlaag het aantal cases
    door selfservice
    2
    Stimuleer klanten om zelf een oplossing te vinden met behulp van een selfservice-catalogus, kennisdatabase, social Q&A-forum en portal.
  3. 3
    Controleer op problemen en
    maak automatisch cases aan
    Bewaak producten en services van klanten proactief en onderneem actie bij mogelijke problemen en uitval.
  4. 4
    Wijs taken toe aan alle
    geledingen van het bedrijf
    Koppel de klantenservice aan engineering, fieldservice, finance en andere teams om de verantwoordelijkheid voor oplossingen te stimuleren.
  5. 5
    Voorkom toekomstige oproepen
    Los onderliggende problemen op om oproepen te voorkomen, stimuleer het wijzigen van de inhoud van de kennisdatabase, stel klanten bij voorbaat op de hoogte en reageer op gebleken trends in de prestatieanalyse.

Meer Ontdekken

Doe de ServiceNow Test Drive

10 Oktober, 2017, Beurs van Berlage, The Netherlands

Ervaar IT, CUSTOMER SERVICE, HRM & Security at Lightspeed