Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • Maak het #EasyForEmployees
  • Een handleiding met best practices om de werknemer-servicebeleving te transformeren.
  • WHITE PAPER
  • De overheid moderniseren met ITSM
  • Een onderzoeksrapport over de uitdagingen van digitale transformatie voor overheidsinstanties.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • KLANTVERHAAL
  • General Mills transformeert HR
  • Wereldwijde werknemer-servicebeleving is een voorbeeld voor het hele bedrijf.

Ontdekken

  • PERSPECTIEF
  • Verandering begint met mensen
  • Succesvolle bedrijven investeren in het ondersteunen van werknemers tijdens grote veranderingen.

C-SUITE POV

Leading CHROs share their take on technology-enabled employee experiences.

Verhoog de HR-efficiëntie door de toegang tot service voor werknemers in het hele bedrijf te verbeteren

De werknemers van tegenwoordig verwachten dezelfde service als uw klanten. Met ServiceNow maakt u het werknemers gemakkelijk om werknemers te zijn door ze snelle, gepersonaliseerde en steeds betere serviceniveaus te bieden, zelfs voor processen die buiten het bereik van HR vallen, zoals het inwerken van nieuwe werknemers. De productiviteit en tevredenheid van werknemers zal toenemen, en dit verbetert de reputatie van HR.

FORRESTER TEI STUDY

Major Healthcare Provider Saves $9M in 3 Years

De werknemer-servicebeleving aanpassen aan het consumentenmodel

  1. 1
    Provide Instant
    Answers To Questions
    Reduce HR case load by providing employees self-service access to HR information.
  2. 2
    Allow Employees To
    Request Any HR Service
    Make it easy for employees to quickly make requests and get help.
  3. 3
    Automatically Route
    Cases To The Right People
    Improve efficiency, accuracy, and time to resolution by automatically routing cases to subject matter experts.
  4. 4
    Orchestrate Action Across
    Multiple Departments
    Automate workflows across departments to improve complex processes, such as employee onboarding.
  5. 5
    Provide A Consumer-Like
    Service Experience
    Meet the expectations of a modern workforce with a personalized service experience, available anytime, on any device.

Wat onze klanten zeggen

Wij schrikken er niet voor terug om 400 of meer werknemers in dienst te nemen als dat nodig. We hebben de strategische, organisatorische capaciteit hiervoor ontwikkeld.

Brian Wagstaff
Director of Technology Services

Onze werknemers redden elke dag levens. ServiceNow zorgt dat onze werknemers routinetaken snel en eenvoudig kunnen uitvoeren, zodat ze hun aandacht kunnen richten op wat echt belangrijk is.

Carlie Bush
Director, HR Shared Services

Uitgelichte inhoud

Ontdek HR-servicelevering

thankYou

thankYouMessage

form close button

contactUs

Ik ontvang graag informatie over aankomende evenementen, producten en diensten van ServiceNow. Ik begrijp dat ik mij op ieder gewenst moment kan uitschrijven.

  • Door dit formulier in te dienen, bevestig ik dat ik de Privacyverklaring heb gelezen en hiermee akkoord ga.