Provide Employees Quick and Easy Access to the HR Services They Need While Making HR More Efficient

De werknemers van vandaag verwachten een consumentachtige service‑ervaring. Met ServiceNow maakt u het werknemers gemakkelijk om werknemers te zijn door ze snelle, gepersonaliseerde en steeds verbeterende serviceniveaus te bieden, zelfs voor workflows die buiten het bereik van HR vallen. De productiviteit en tevredenheid van werknemers zal toenemen, evenals de reputatie van HR.

De Service-ervaring Van Medewerkers Aanpassen Aan Het Consumentenmodel

  1. 1
    antwoord direct
    op vragen
    Verminder de werkdruk voor HR door medewerkers zelfstandige toegang tot HR- informatie te bieden
  2. 2
    Bied medewerkers
    de mogelijkheid alle
    HR-services aan te vragen
    Zorg dat medewerkers snel en eenvoudig aanvragen kunnen indienen en hulp ontvangen.
  3. 3
    Leid cases automatisch
    naar de juiste personen
    Verbeter de efficiëntie, nauwkeurigheid en tijd tot oplossing door cases automatisch naar relevante specialisten te leiden.
  4. 4
    Stem acties af over
    meerdere afdelingen
    Automatiseer workflows over meerdere afdelingen om complexe processen, zoals inwerken van nieuwe medewerkers, beter te laten verlopen.
  5. 5
    Bied een consumentachtige
    service-ervaring
    Beantwoord aan de verwachtingen van eigentijdse medewerkers via een gepersonaliseerde service-ervaring die altijd en op elk apparaat beschikbaar is.

Explore More

Doe de ServiceNow Test Drive

10 Oktober, 2017, Beurs van Berlage, The Netherlands

Ervaar IT, CUSTOMER SERVICE, HRM & Security at Lightspeed