Financial Services

IT Service Management Leveren op één op de Cloud Gebaseerd Platform

Verkrijg controle over moeilijke verouderde processen en tools met ServiceNow software. Dankzij deze oplossing is uw servicedesk snel in vol bedrijf met ingebouwde ITIL‑best practices en guided setup. Een gebruiksvriendelijke serviceportal zorgt ervoor dat eindgebruikers moeiteloos verzoeken kunnen indienen en traceren, zonder te hoeven bellen. Stel prioriteiten en wijs werk toe met drag‑and‑drop Visual Task Boards. Verkrijg controle met volledige IT service visibiliteit, geen infrastructuur vereist.

Hoe Moderniseert u IT Service Management

  1. 1
    VOEG INCIDENT-, PROBLEEM- EN
    VERANDERMANAGEMENT SAMEN
    Breng consistentie aan tussen processen via gedeelde configuratie-items en doelstellingen voor dienstenniveaus.
  2. 2
    MAAK WERKZAAMHEDEN
    EENVOUDIGER MET VISUELE
    TAKENBORDEN
    Gebruik geautomatiseerde routering, toewijzing via slepen en neerzetten en geïntegreerde samenwerking om de interactie tussen teams te verbeteren.
  3. 3
    STIMULEER ACTIES MET
    BEWUSTZIJN VAN SERVICE
    EN ASSETS
    Automatiseer de detectie van IT-services en -assets om meer inzicht te krijgen in de eigendomskosten en snelle oplossingen te ontvangen.
  4. 4
    NEEM BETERE BESLUITEN DANKZIJ
    DASHBOARDS EN ANALYSES
    Gebruik dashboards om praktische informatie te verzamelen over de dienstenvraag, de mate waarin er wordt voldaan aan het dienstenniveau en andere kritieke prestatie-indicatoren.
  5. 5
    BIED GEBRUIKERS ÉÉN LOCATIE
    VOOR ALLE VERZOEKEN
    Gebruik één serviceportal voor het aanvragen en traceren van services vanaf elk apparaat, waardoor een consumentachtige ervaring ontstaat.
  6. 6
    ÉÉN ENKEL CLOUD-
    ADMINISTRATIESYSTEEM VOOR IT
    Stimuleer de IT-efficiëntie en verlaag de kosten door lokale tools en infrastructuur samen te brengen op het ServiceNow- platform.

Resources Die u Kunt Gebruiken

Doe de ServiceNow Test Drive

WATCH 'EM WHILE THEY'ER HOT!

ITSM-interviews, keynotes en meer.