Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • Maak het #EasyForEmployees
  • Een handleiding met best practices om de werknemer-servicebeleving te transformeren.
  • WHITE PAPER
  • De overheid moderniseren met ITSM
  • Een onderzoeksrapport over de uitdagingen van digitale transformatie voor overheidsinstanties.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • KLANTVERHAAL
  • General Mills transformeert HR
  • Wereldwijde werknemer-servicebeleving is een voorbeeld voor het hele bedrijf.

Ontdekken

  • PERSPECTIEF
  • Verandering begint met mensen
  • Succesvolle bedrijven investeren in het ondersteunen van werknemers tijdens grote veranderingen.

Behaal snel meer waarde, vereenvoudig de IT-beleving en neem slimmere beslissingen

IT leidt de veranderingen in de digitale transformatie, maar ingewikkelde verouderde tools staan dit proces in de weg. Met ServiceNow is uw nieuwe servicedesk snel operationeel met ingebouwde en bewezen werkwijzen. De gebruiksvriendelijke serviceportal maakt het indienen van verzoeken en het leveren van services een fluitje van een cent. U werkt slimmer met Agent Intelligence en kunt taken automatisch categoriseren en toewijzen. Zo behoudt u overzicht met complete IT‑servicezichtbaarheid zonder dat u daar een infrastructuur voor nodig heeft.

Ontdek hoe klanten ingewikkelde
verouderde tools aanpakken

Sinds wij ServiceNow gebruiken voor het beheren van onze essentiële IT‑processen, hebben we een stuk minder applicaties nodig voor servicebeheer.

Ashish Agarwal
VP en Head of IT Application Product Management

Zie hoeveel onze klanten besparen

Wij hebben redundante ticketing‑systemen in verschillende aangekochte bedrijven geconsolideerd.

Greg Thoreson
Manager, IT - ServiceNow Platform, Oshkosh Corporation

Hoe moderniseert u IT Service Management

  1. 1
    Consolidate Incident,
    Problem, And Change
    Management
    Provide consistency across processes with shared configuration items and service level goals.
  2. 2
    Automate Assignments
    With Agent Intelligence
    Use Agent Intelligence to automatically triage incidents, and integrated collaboration to improve teamwork.
  3. 3
    Drive Action With
    Service And Asset
    Awareness
    Automate discovery of IT services and assets to gain visibility into cost of ownership and get fast resolution.
  4. 4
    Make Better Decisions
    With Dashboards And
    Analytics
    Use dashboards to get actionable insight into service demand, service level compliance, and other key performance indicators.
  5. 5
    Provide One Place
    For Users To Make
    All IT Requests
    Request and track services through a single service portal and from any device—creating a consumer-like experience.
  6. 6
    A Single Cloud System
    Of Action For IT

    Drive IT efficiencies and reduce costs by consolidating on-premises tools and infrastructure on the ServiceNow Platform. Start Your Journey

Resources die u kunt gebruiken

Ontdek het product: IT-servicemanagement

De ITSM‑software van ServiceNow geeft u een krachtig platform voor het beheren van de ITIL‑processen. Zo kunt u snel de kosten verlagen, risico's verminderen, de flexibiliteit van uw bedrijf verhogen en IT‑innovatie stimuleren. En de software is speciaal ontworpen op een enterprise IT‑cloudplatform, dus u heeft geen infrastructuur nodig. ServiceNow ITSM is beschikbaar voor bedrijven van iedere omvang.

Bedankt

Bedankt voor uw verzoek. Een ServiceNow vertegenwoordiger zal binnen 48 uur contact met u opnemen.

form close button

Contact

Ik ontvang graag informatie over aankomende evenementen, producten en diensten van ServiceNow. Ik begrijp dat ik mij op ieder gewenst moment kan uitschrijven.

  • Door dit formulier in te dienen, bevestig ik dat ik de Privacyverklaring heb gelezen en hiermee akkoord ga.