Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • 3 strategieën voor innovatie
  • Ontdek hoe u uw klantbeleving kunt transformeren met artificial intelligence.
  • E-BOOK
  • 5 stappen voor transformatie
  • Een proactieve, betrokken klantbeleving is essentieel voor financiële dienstverlening.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • Klantsucces
  • We hebben kampioenen nodig!
  • Gebruik onze tools en resources om ServiceNow effectiever aan te bevelen in uw organisatie.

Ontdekken

IT transformation to improve business process and priorities

Transform the IT experience

Innoveer meer, stem af met bedrijfsprioriteiten en lever een geweldige gebruikerservaring.

Transformeer uw IT-waardeketen, van planning tot operations

Stimuleer innovatie op één enkel cloudplatform. Zorg voor een betere afstemming met bedrijfsprioriteiten. Moderne, door AI-gedreven gebruikerservaringen leveren.

Vervang verouderde en eenzijdige tools door één enkel platform om innovatie mogelijk te maken

Maximaliseer samenwerking en productiviteit met één enkele waarheidsbron voor IT. Optimaliseer de bedrijfsvoering met realtime analytics over de gehele organisatie.

Snelle en agile afstemming met bedrijfsprioriteiten

Neem slimmere beslissingen met één enkel data‑overzicht. Los cruciale problemen sneller dan ooit tevoren op door teams te prioriteren en toe te wijzen op basis van impact.

Lever moderne, AI-gedreven gebruikerservaringen voor iedereen

Maak tijd vrij door virtuele agents te gebruiken voor veelvoorkomende taken. Bied servicedesk‑agents alles wat ze nodig hebben op één plek, zoals door AI ondersteunde aanbevelingen.

Forrester report on ITSM

Analyserapport

Integreer Enterprise Service Management als basis van uw servicelevering.

De Forrester Wave™: Enterprise Service Management, Q3 2018

U moet het zelf ervaren

Zie hoe bedrijven zoals het uwe hun IT-beleving hebben getransformeerd.

DETAILHANDEL

Wayfair transformeert IT-waardeketen

Eén enkel systeem zorgt voor 95% kortere levertijd.

FINANCIËLE DIENSTVERLENING

Desjardins levert 3X sneller

Een algemene datastructuur zorgt voor een snelle, agile ontwikkeling en bespaart miljoenen.

BRANCHE

NXP bevordert innovatie

Eén enkel, geïntegreerd cloudplatform levert wereldwijde IT-services aan 44.000 werknemers.

SERVICES

Adidas houdt het simpel

One-stop serviceshop zet 70% van haar werknemers in op selfservice

Oplossingen om uw IT-transformatie te ondersteunen

IT Service Management

IT Service Management (ITSM)

Consolideer verouderde systemen om de service-ervaring te verbeteren, de productiviteit te verhogen en nieuwe inzichten te krijgen.

Align business process to business priorities

IT Business Management (ITBM)

Stem werk af met bedrijfsprioriteiten, optimaliseer de uitvoering van bedrijfsmiddelen en verkort de time-to-market.

Gain visibility with ITOM

IT Operations Management (ITOM)

Krijg inzicht in de footprint van uw operations, beheer uw servicestatus en optimaliseer levering en uitgaven.

Now Platform

Now Platform

De fundering voor al uw oplossingen van ServiceNow, gecertificeerde partnerapps en benodigde apps op maat.

Bezoek ons tijdens een live evenement

CONGRES

IBM Think 2019: 12-15 feb.

Ontmoet de mensen die onze manier van werken aan het veranderen zijn - denk er samen over na in San Francisco

CONGRES & TENTOONSTELLING

Pink Elephant: 17-20 feb.

Kom naar Las Vegas voor de 23ste jaarlijkse, internationale IT Service Management Conference & Exhibition.

CONGRES & EXPO

HDI: 7-12 april

Bereid u voor op de (r)evolutie in support en servicemanagement in Orlando, Florida.

CONGRES

Knowledge 2019: 5-9 mei

Kom naar Las Vegas om inspiratie op te doen en meer te weten te komen over intelligente automatisering voor servicelevering.

Uitgelichte resources

ANALYSERAPPORT

Vijf keer benoemd tot ITSM MQ-leider

Lees waarom in de Gartner 2018 Magic Quadrant for IT Service Management Tools*

ANALYSERAPPORT

Total Economic Impact

Forrester bekeek de voordelen, kosten en risico's van een overstap naar ServiceNow.

ANALYSERAPPORT

ServiceNow benoemd tot leider

Forrester Wave™ rangschikt tools voor strategisch portfoliobeheer.

E-BOOK

Nu op Now: ITOM + ITSM

Hoe ServiceNow de zichtbaarheid, productiviteit en beschikbaarheid van IT-operations verbeterde.

Praat met een expert

Breek hokjes af. Werk slimmer en niet harder met intelligente automatisering. Vereenvoudig de planning, levering en het beheer van services. Verhoog nú de waarde van uw bedrijf.

 

*Gartner MQ voor 2017 was bekend als "Magic Quadrant for IT Service Support Management Tools"

 

Bedankt

Bedankt voor uw verzoek. Een ServiceNow vertegenwoordiger zal binnen 48 uur contact met u opnemen.

form close button

Contact

Ik ontvang graag informatie over aankomende evenementen, producten en diensten van ServiceNow. Ik begrijp dat ik mij op ieder gewenst moment kan uitschrijven.

  • Door dit formulier in te dienen, bevestig ik dat ik de Privacyverklaring heb gelezen en hiermee akkoord ga.