Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • Maak het #EasyForEmployees
  • Een handleiding met best practices om de werknemer-servicebeleving te transformeren.
  • WHITE PAPER
  • De overheid moderniseren met ITSM
  • Een onderzoeksrapport over de uitdagingen van digitale transformatie voor overheidsinstanties.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • KLANTVERHAAL
  • General Mills transformeert HR
  • Wereldwijde werknemer-servicebeleving is een voorbeeld voor het hele bedrijf.

Ontdekken

  • PERSPECTIEF
  • Verandering begint met mensen
  • Succesvolle bedrijven investeren in het ondersteunen van werknemers tijdens grote veranderingen.

Transformeer de gezondheidszorg. Transformeer levens.

Richt u op wat er echt toe doet: uw patiënten, personeel en de gemeenschap waarin u werkt. Eén verenigd platform voor de zorg maakt het mogelijk om een servicebeleving zoals voor de consument te bieden, om workflows te stroomlijnen, om contact te houden en zowel uw bedrijf als klinische handelingen te beschermen.

Bescherm uw patiënten en uw merk

Los veiligheidsdreigingen binnen uw organisatie in alle vertrouwen op. Grote datalekken halen de kranten en niets doen is geen optie. Een wereldwijd onderzoek door Ponemon laat zien hoe professionals in de cyberveiligheid gegevenslekken voorkomen in de nieuwste versie vulnerability response binnen de gezondheidszorg.

Verbeter de zorg door voor moderne IT te gaan

Zorg voor een rijke patiëntervaring en goede eigenschappen van uw mankracht door geautomatiseerd beheer van medische assets en klinische EHR‑oplossingen. EHR is een complex systeem dat cruciaal is voor uw missie. Als u de impact van uitval of veranderingen niet kent, dan wordt de servicelevering niet consistent.

Verbeter de service-ervaring van clinici

Verbeter de efficiëntie en effectiviteit van clinici en personeel zodat zij zich op de zorg kunnen richten. Een nieuwe aanpak van het aannemen van artsen heeft een directe invloed op uw basis. Reduceer de omzet door de wervingskosten te drukken en verbeter de tijd tot productiviteit.

Geef de patiëntervaring opnieuw vorm

Patiënten wensen steeds meer een geïntegreerde aanpak van hun zorg. Dat is wat hen motiveert voor gezond gedrag en aankoopbeslissingen. Sluit de klantenservice en andere afdelingen die verantwoordelijk zijn voor de zorg op elkaar aan om een geweldige service‑ervaring van patiënten te zorgen.

Wat onze klanten te zeggen hebben

We hebben personeel verteld dat we de telefoons zouden uitschakelen en e‑mail af gingen schaffen en over zouden gaan schakelen op de beste technologie om ons werk makkelijker te maken.

Patricia Tourigny
SVP, HR Shared Services

 

Een hospice heeft $70.000 in één maand bespaard op mobiele telefonie nadat ze de mobiele telefoons zijn gaan
volgen.




Informatiebronnen

Verken ServiceNow in de gezondheidszorg

thankYou

thankYouMessage

form close button

contactUs

Ik ontvang graag informatie over aankomende evenementen, producten en diensten van ServiceNow. Ik begrijp dat ik mij op ieder gewenst moment kan uitschrijven.

  • Door dit formulier in te dienen, bevestig ik dat ik de Privacyverklaring heb gelezen en hiermee akkoord ga.