Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • Maak het #EasyForEmployees
  • Een handleiding met best practices om de werknemer-servicebeleving te transformeren.
  • WHITE PAPER
  • De overheid moderniseren met ITSM
  • Een onderzoeksrapport over de uitdagingen van digitale transformatie voor overheidsinstanties.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • KLANTVERHAAL
  • General Mills transformeert HR
  • Wereldwijde werknemer-servicebeleving is een voorbeeld voor het hele bedrijf.

Ontdekken

  • PERSPECTIEF
  • Verandering begint met mensen
  • Succesvolle bedrijven investeren in het ondersteunen van werknemers tijdens grote veranderingen.

Financiële services

GEZONDHEIDSZORG

Moderniseer IT voor een beter resultaat van de patiënt

ServiceNow biedt IT‑servicemanagement op basis van de cloud en een IT‑operations platform waarmee het beheer van klinische EHR‑applicaties en medische assets woden geautomatiseerd, wat van groot belang is voor de zorg en veiligheid van de patiënt. Met ServiceNow kunnen zorgverleners hun diensten verbeteren, beschikbaarheid vergroten en kosten reduceren terwijl ze investeren in een moderne patiëntervaring.

Verbeter het beheer en de beschikbaarheid van klinische apparatuur

Hoewel uw klinische assets en biomedische apparatuur een cruciale rol spelen in de zorg voor patiënten, zijn deze ook lastig te beheren. U moet de locatie, wetgeving en compliance, onderhoudsplanningen en serviceovereenkomsten goed in de gaten houden. Met ServiceNow doet u dit allemaal en zorgt u ervoor dat apparatuur beschikbaar is door IT proactief problemen aan te laten pakken en snel op incidenten te laten reageren.

Transformeer de zorg voor de patiënt met werkbare inzichten

U gebruikt reeds realtime analyses en voorspellende inrichten om de levering en efficiëntie van de zorg voor patiënten te verbeteren. EHR‑systemen en aangesloten klinische apparatuur bieden nieuwe gegevens voor analyse. Met ServiceNow Prestatie‑analyses kunt u slimmer werken door eenvoudig verbetergebieden nauwkeurig vast te stellen en snel vraagstukken bij de bron aan te pakken – voordat ze in problemen veranderen.

Krijg een gavanceerd overzicht van de EHR-infrastructuur

De verantwoordelijkheid voor EHR‑prestaties wordt vaak verdund door te weinig inzicht in de belangrijke IT‑infrastructuur die uw klinische systemen ondersteunt. ServiceNow Service Mapping ontdekt uw meest cruciale applicaties en de infrastructuur die deze ondersteunt en brengt deze in kaart om vervolgens mogelijke EHR‑problemen te voorspellen. Zo kunt u snel problemen oplossen en voorkomen.

  1. 1
    Breng de infrastructuur
    van EHR-sevices in kaart
    Ontdek relaties tussen bedrijfsdiensten en benodigde IT-componenten voor ondersteuning van deze diensten en breng de relaties in kaart.
  2. 2
    Houd EHR-serviceoverzichten
    up-to-date
    Controleer de infrastructuur continu op wijzigingen en werk realtime serviceoverzichten bij.
  3. 3
    Neem events op
    vanuit het gezondheidszorgsysteem
    Verkrijg een totaalbeeld van events die impact hebben op de service, zodat een snelle en effectieve IT-respons mogelijk wordt.
  4. 4
    Prioriteer problemen
    en automatiseer oplossingen
    Automatiseer IT- en bedrijfsprocessen om herstel te versnellen, het aantal handmatige taken te verminderen en de productiviteit te verhogen.
  5. 5
    Verkrijg inzicht in de
    gezonde werking van gezondheidszorgsystemen
    Prioriteer het oplossen van problemen om de beschikbaarheid van diensten te waarborgen.

Ontdek ServiceNow

Bedankt

Bedankt voor uw verzoek. Een ServiceNow vertegenwoordiger zal binnen 48 uur contact met u opnemen.

form close button

Contact

Ik ontvang graag informatie over aankomende evenementen, producten en diensten van ServiceNow. Ik begrijp dat ik mij op ieder gewenst moment kan uitschrijven.

  • Door dit formulier in te dienen, bevestig ik dat ik de Privacyverklaring heb gelezen en hiermee akkoord ga.