Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • Maak het #EasyForEmployees
  • Een handleiding met best practices om de werknemer-servicebeleving te transformeren.
  • WHITE PAPER
  • De overheid moderniseren met ITSM
  • Een onderzoeksrapport over de uitdagingen van digitale transformatie voor overheidsinstanties.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • KLANTVERHAAL
  • General Mills transformeert HR
  • Wereldwijde werknemer-servicebeleving is een voorbeeld voor het hele bedrijf.

Ontdekken

  • PERSPECTIEF
  • Verandering begint met mensen
  • Succesvolle bedrijven investeren in het ondersteunen van werknemers tijdens grote veranderingen.

Stroomlijn overheidsdiensten om de effectiviteit van missies te verbeteren

Uw overheidsinstantie heeft een missie: de levens van de inwoners beter maken. Nu kunt u de levering van moderne diensten voor inwoners sneller maken en automatiseren terwijl u tegelijkertijd de overheidskosten drukt. Uw personeel, verkopers en inwoners hebben gemakkelijk en op transparante wijze toegang tot diensten. En u kunt de levering van diensten automatiseren en schalen in één enkel FedRAMP‑gecertificeerd cloudplatform, waardoor u betere diensten kunt verlenen tegen een lagere prijs.

Moderniseer IT-diensten voor de overheid

Breng oudere tools onder in één enkel systeem, waardoor prioriteiten gemakkelijk gesteld kunnen worden en ondersteuning van IT kan worden geleverd. Uw nieuwe servicedesk is er helemaal klaar voor en een gebruiksvriendelijk portaal maakt het gemakkelijk voor overheidpersoneel en verkopers om verzoeken te verzenden en volgen. Verkrijg controle met volledige IT service visibiliteit, geen infrastructuur vereist.

Neem uitval weg die invloed kan hebben op overheidsdiensten

Met ServiceNow kunt u proactief serviceproblemen identificeren, onderbrekingen lokaliseren en remediation automatiseren. In één enkel dashboard vindt u de status van cruciale bedrijfs‑ en overheidsdiensten, waardoor u het als eerste weet wanneer er zich problemen voordoen.

Bescherm de gegevens van de overheid en inwoners

Met ServiceNow beschermt u de data van de overheid en inwoners en brengt u incident data van uw security tools samen in een gestructureerde response engine dat gebruik maakt van intelligente workflows, automatisering en een diepgaande connectie met IT om prioriteiten vast te stellen voor threats op basis van de impact die deze op uw organisatie kunnen hebben en deze op te lossen.

Dien inwoners bliksemsnel

Zorg ervoor dat inwoners gemakkelijk informatie kunnen vinden en overheidsdiensten kunnen verzoeken. Biedt workflows binnen instanties en afdelingen, waaronder één allesomvattend overzicht van de casegeschiedenis en ‑status van inwoners. U kunt nu moeiteloos diensten verlenen om de tevredenheid onder inwoners te verbeteren, het casevolume te verkleinen en de kosten te drukken.

Wat onze klanten te zeggen hebben

Dashboards en metriek liggen nu ten grondslag aan onze beslissingen en bouwen kredietwaardigheid op.

Steve Reneker
CIO

WEGGENOMEN

8

SYSTEMEN

GEM WACHTTIJD OMLAAG VAN 9 NAAR

1

MIN

Zodra we een afdeling de voordelen laten zien van het gebruik van één enkel automatiseringsplatform... kan de omzet bijna verdubbelen. Dat is echt geweldig...


Tom Yeatts, Deputy CIO, Howard County Government

Voor ons bedrijf is het belangrijk dat mensen naar één en dezelfde plaats toe kunnen komen om te vragen wat ze nodig hebben.


Jian Liu, CIO, NYC Dept. of Health and Mental Hygiene

Meer ontdekken

Ontdek ServiceNow

thankYou

thankYouMessage

form close button

contactUs

Ik ontvang graag informatie over aankomende evenementen, producten en diensten van ServiceNow. Ik begrijp dat ik mij op ieder gewenst moment kan uitschrijven.

  • Door dit formulier in te dienen, bevestig ik dat ik de Privacyverklaring heb gelezen en hiermee akkoord ga.