Created with Sketch.

Recovery Email

Your account give you access to even more premium content, don't lose access to it. Provide a recovery email below.
  • Secondary E-mail
Two programmers working together on a telecom media and technology product.

Ontdek de waarde van digitale ervaringen

Realiseer een meer verbonden, transparante bedrijf dat de productiviteit verhoogt en de groei stimuleert.

Telecom-, media- en technologiebedrijven spelen een centrale rol in de digitale wereld. Onderscheid uzelf met probleemloze ervaringen die klantloyaliteit vergroten en de kosten verlagen.

Maak van disruptie een concurrentievoordeel.

Wij zijn er om u te dienen

Schakel over op proactieve, geautomatiseerde communicatie via digitale workflows.

Telecommunicatie

Verbeter de service en activiteiten en bied betere ervaringen door de klant te verbinden met het netwerk.

Technologie

Onderscheid uzelf met betere klantervaring om loyaliteit te stimuleren en operationele kosten te verlagen.

U moet het zelf ervaren

Ontdek hoe technologie-, media- en telecombedrijven zoals het uwe succesvol zijn met ServiceNow.

De klanttevredenheid is met 25% gestegen

Vodafone heeft zijn processen gestroomlijnd en de productiviteit met 45% verhoogd.

Eén uniform platform voor alle medewerkers

DXC Technology heeft oudere systemen met gegevenssilo's vervangen door ServiceNow, waardoor een uniform dienstencentrum werd gecreëerd.

1 miljoen incidenten beheerd door workflows

Orange Business Services heeft de dienstverlening samengebracht op één platform, voor een gestroomlijnde klantervaring.

Uitgelichte resources

ANALYSERAPPORT

Wees voorbereid op een verbonden bedrijfsvoering

Ontdek hoe u kunstmatige intelligentie en machine learning kunt gebruiken om werknemers en klanten meer mogelijkheden te bieden.

WHITEPAPER

Blijf relevant voor de mobiele generatie

Volg een digitale strategie om los te komen van verouderde processen en de klantervaring te verbeteren.

INFOGRAPHIC

Bereken de impact van Customer Service Management

Bekijk de verwachte economische impact van de Customer Service Management-oplossing van ServiceNow.

Neem deel aan een evenement

EVENEMENT SERVICENOW

Now at Work 2020

We comuniceren via 10 marktkanalen, met betrokken en lokaal relevante belevingen.

EVENEMENT SERVICENOW

Knowledge 2020 on demand

We blijven bezig met leren! Blader door meer dan 1000 online sessies, keynotes en labs—nu beschikbaar.

Kom in contact met pro's en vakgenoten

Kom in contact met experts van ServiceNow en andere succesvolle telecom‑, media‑ en technologiebedrijven om uitdagingen binnen de branche te bespreken en erachter te komen hoe u met ons kunt samenwerken om uw potentieel te benutten.