Created with Sketch.

Recovery Email

Your account give you access to even more premium content, don't lose access to it. Provide a recovery email below.
  • Secondary E-mail
IT modernization strategy and cloud-based infrastructure for your organization

Moderniseer en automatiseer IT

Zorg voor een indrukwekkende serviceleveringservaring en een hogere productiviteit.

Consolideer op één cloudplatform voor IT

IT-servicebeleving moderniseren. Problemen automatisch identificeren en oplossen. Initiatieven afstemmen op strategie en activiteiten om de productiviteit te verhogen.

Lever indrukwekkende ervaringen op één platform

Benut de kracht van een gedeeld gegevensmodel met gemeenschappelijke workflows. Transformeer selfservice met gepersonaliseerde, consumentachtige web‑ en mobiele ervaringen.

Wees de problemen voor en los ze sneller op

Bepaal de onderliggende oorzaak en automatiseer het herstel. Personeel schalen met virtuele gespreksmedewerkers. Geef medewerkers informatie en aanbevelingen ‑ allemaal vanaf één plek.

De volledige IT-levenscyclus afstemmen en optimaliseren

Beheer strategie en activiteiten op één platform de vraag te prioriteren en risico's te beperken. Snel en flexibel apps, services en producten leveren.

U moet het zelf ervaren

Zie hoe bedrijven zoals het uwe hun IT-beleving hebben getransformeerd.

FINANCIËLE DIENSTVERLENING

Meerdere verouderde tools verwijderd

Western & Southern stemt IT-moderniseringsroadmap af op de bedrijfsstrategie.

ENERGIE & NUTSBEDRIJVEN

80% minder uitval

TransAlta moderniseert de werknemersbeleving en maximaliseert het inzicht in IT-services.

GEZONDHEIDSZORG

Statusoproepen met 50% beperkt

HealthPartners creëert een uniforme weergave om werk op één plaats te beheren.

Oplossingen om uw IT-transformatie te ondersteunen

ITSM Technology

IT Service Management (ITSM)

Consolideer verouderde systemen om de service-ervaring te verbeteren, de productiviteit te verhogen en nieuwe inzichten te krijgen.

Align business process to business priorities

IT Business Management (ITBM)

Stem werk af met bedrijfsprioriteiten, optimaliseer de uitvoering van bedrijfsmiddelen en verkort de time-to-market.

Gain visibility with ITOM

IT Operations Management (ITOM)

Krijg inzicht in de footprint van uw operations, beheer uw servicestatus en optimaliseer levering en uitgaven.

The technology foundation for IT transformation

Now Platform

De basis voor al uw ServiceNow-oplossingen, gecertificeerde partnerapps en benodigde apps op maat.

Neem deel aan aankomende events

EVENEMENT SERVICENOW

Knowledge 2021

Mis geen moment van Knowledge 2021: meld u aan om op de hoogte te blijven.

EVENEMENT SERVICENOW

Now at Work

Transformeer het werkleven. Meld u aan om updates te ontvangen.

Meet with the experts to automate and modernize IT in your organization

Uitgelichte resources

ANALYSERAPPORT

Ontdek waarom we zesmaal zijn uitgeroepen tot Magic Quadrant for ITSM Tools-leider.

Lees waarom in de 2019 Gartner Magic Quadrant for IT Service Management Tools.

ANALYSERAPPORT

Total Economic Impact

Forrester onderzoekt de potentiële ROI die organisaties kunnen realiseren door ServiceNow IT-apps in te zetten.

E-BOOK

IT transformeren

Stimuleer betere bedrijfsresultaten door IT-dienstverlening en -ondersteuning te verbeteren.

E-BOOK

IT-strategie is dood…dus wat nu?

4 stappen om van uitbestede serviceprovider naar onmisbare bedrijfspartner te gaan.

E-BOOK

De huidige status van IT

De rol van IT als innovator voor bedrijfstransformatie begrijpen om concurrerend te blijven.

E-BOOK

Verouderde IT achterlaten is gemakkelijker dan u denkt

Ontdek een stressvrije methode voor het snel implementeren van een moderne ITSM-oplossing.

E-BOOK

Geef uw projectmanagementbureau een impuls

Leer hoe u de bedrijfswaarde verhoogt, de betrouwbaarheid verbetert en de levering versnelt.

Praat met een expert

Breek hokjes af. Werk slimmer en niet harder met intelligente automation. Vereenvoudig de planning, levering en het beheer van services. Verhoog nú de waarde van uw bedrijf.

Ontdek meer:    ITSM   AIOps   Customer Service