IT modernization strategy and cloud-based infrastructure for your organization

Moderniseer en automatiseer IT

Zorg voor een indrukwekkende serviceleveringservaring en een hogere productiviteit.

Consolideer op één cloudplatform voor IT

IT-servicebeleving moderniseren. Problemen automatisch identificeren en oplossen. Initiatieven afstemmen op strategie en activiteiten om de productiviteit te verhogen.

Lever indrukwekkende ervaringen op één platform

Benut de kracht van een gedeeld gegevensmodel met gemeenschappelijke workflows. Transformeer selfservice met gepersonaliseerde, consumentachtige web‑ en mobiele ervaringen.

Wees de problemen voor en los ze sneller op

Bepaal de onderliggende oorzaak en automatiseer het herstel. Personeel schalen met virtuele gespreksmedewerkers. Geef medewerkers informatie en aanbevelingen ‑ allemaal vanaf één plek.

De volledige IT-levenscyclus afstemmen en optimaliseren

Beheer strategie en activiteiten op één platform de vraag te prioriteren en risico's te beperken. Snel en flexibel apps, services en producten leveren.

Analyserapport

IT Service Management-tools zijn essentieel voor infrastructuur- en procesorganisaties om IT-services te ondersteunen en leveren.

Gartner, Magic Quadrant voor IT Service Management Tools, 29 augustus 2019, Rich Doheny, Chris Matchett, Siddharth Shetty

U moet het zelf ervaren

Zie hoe bedrijven zoals het uwe hun IT-beleving hebben getransformeerd.

FABRICAGE

$ 3 miljoen bespaard

Oshkosh consolideert en versnelt de servicelevering in IT en daarbuiten.

FINANCIËLE DIENSTVERLENING

Meerdere verouderde tools verwijderd

Western & Southern stemt IT-moderniseringsroadmap af op de bedrijfsstrategie.

ENERGIE & NUTSBEDRIJVEN

80% minder uitval

TransAlta moderniseert de werknemersbeleving en maximaliseert het inzicht in IT-services.

GEZONDHEIDSZORG

Statusoproepen met 50% beperkt

HealthPartners creëert een uniforme weergave om werk op één plaats te beheren.

Oplossingen om uw IT-transformatie te ondersteunen

ITSM Technology

IT Service Management (ITSM)

Consolideer verouderde systemen om de service-ervaring te verbeteren, de productiviteit te verhogen en nieuwe inzichten te krijgen.

Align business process to business priorities

IT Business Management (ITBM)

Stem werk af met bedrijfsprioriteiten, optimaliseer de uitvoering van bedrijfsmiddelen en verkort de time-to-market.

Gain visibility with ITOM

IT Operations Management (ITOM)

Krijg inzicht in de footprint van uw operations, beheer uw servicestatus en optimaliseer levering en uitgaven.

The technology foundation for IT transformation

Now Platform

De basis voor al uw ServiceNow-oplossingen, gecertificeerde partnerapps en benodigde apps op maat.

Bezoek ons tijdens een live evenement

WEBINAR

Live productdemo's

Zie ServiceNow in actie en krijg antwoorden van de experts tijdens een uitgebreide productdemonstratie.

Meet with the experts to automate and modernize IT in your organization

Uitgelichte resources

ANALYSERAPPORT

Ontdek waarom we zesmaal zijn uitgeroepen tot Magic Quadrant for ITSM Tools-leider.

Lees waarom in de 2019 Gartner Magic Quadrant for IT Service Management Tools.

ANALYSERAPPORT

Total Economic Impact

Forrester onderzoekt de potentiële ROI die organisaties kunnen realiseren door ServiceNow IT-apps in te zetten.

E-BOOK

Now on Now: ITOM + ITSM

Hoe ServiceNow de zichtbaarheid, productiviteit en beschikbaarheid van IT-operations verbeterde.

ANALYSERAPPORT

Een overzicht van de ESM-branche

The Forrester Wave™: Enterprise Service Management, Q3 2018-rapport biedt u een objectieve weergave van ESM.

E-BOOK

IT transformeren

Stimuleer betere bedrijfsresultaten door IT-dienstverlening en -ondersteuning te verbeteren.

E-BOOK

IT-strategie is dood…dus wat nu?

4 stappen om van uitbestede serviceprovider naar onmisbare bedrijfspartner te gaan.

E-BOOK

De huidige status van IT

De rol van IT als innovator voor bedrijfstransformatie begrijpen om concurrerend te blijven.

E-BOOK

Verouderde IT achterlaten is gemakkelijker dan u denkt

Ontdek een stressvrije methode voor het snel implementeren van een moderne ITSM-oplossing.

E-BOOK

Een aanpak in 6 stappen voor ITSM met ITOM

Doorloop de stappen om door organisatorische silo's te breken en betere uitkomsten te stimuleren.

E-BOOK

Geef uw projectmanagementbureau een impuls

Leer hoe u de bedrijfswaarde verhoogt, de betrouwbaarheid verbetert en de levering versnelt.

Praat met een expert

Breek hokjes af. Werk slimmer en niet harder met intelligente automation. Vereenvoudig de planning, levering en het beheer van services. Verhoog nú de waarde van uw bedrijf.

Ontdek meer:    ITSM   AIOps   Customer Service

// Commenting on 02/23/2020 (Author -- Pranaya) // To fix the slow page load on prod //Check with Zan and Alex later to see if we can add through Launch // Commenting on 02/23/2020 (Author -- Pranaya) // To fix the slow page load on prod //Check with Zan and Alex later to see if we can add through Launch

Hartelijk dank

Bedankt voor uw verzoek. Een ServiceNow vertegenwoordiger zal binnen 48 uur contact met u opnemen.

form close button

Neem contact met ons op

Ik ontvang graag informatie over aankomende evenementen, producten en diensten van ServiceNow. Ik begrijp dat ik mij op ieder gewenst moment kan uitschrijven.

  • "Door dit formulier in te dienen, bevestig ik dat ik akkoord ga met de Privacyverklaring .