Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • Maak het #EasyForEmployees
  • Een handleiding met best practices om de werknemer-servicebeleving te transformeren.
  • WHITE PAPER
  • De overheid moderniseren met ITSM
  • Een onderzoeksrapport over de uitdagingen van digitale transformatie voor overheidsinstanties.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • KLANTVERHAAL
  • General Mills transformeert HR
  • Wereldwijde werknemer-servicebeleving is een voorbeeld voor het hele bedrijf.

Ontdekken

  • PERSPECTIEF
  • Verandering begint met mensen
  • Succesvolle bedrijven investeren in het ondersteunen van werknemers tijdens grote veranderingen.

Identificeer proactief serviceproblemen, lokaliseer onderbrekingen en automatiseer herstelwerkzaamheden

Business Service Outages hebben een negatieve impact op klanten, partners en werknemers ‑ met financiële verliezen en schade aan de bedrijfsreputatie tot gevolg. Maak met ServiceNow een einde aan onderbrekingen door een service‑bewuste aanpak die operationele informatie verwerkt en de IT in staat stelt om proactief problemen aan te pakken en snel op incidenten in te spelen.

Service-uitval voorkomen

  1. 1
    Map Business Services
    To Infrastructure
    Discover and map relationships between business services and the IT components required to support them.
  2. 2
    Keep Service
    Maps Current
    Continuously monitor IT infrastructure for changes and update service maps in real time.
  3. 3
    Ingest Events From
    Across The IT Landscape
    Gain a consolidated view of service-impacting events for a rapid and effective IT response.
  4. 4
    Prioritize Issues
    And Automate Fixes
    Automate IT and business processes to accelerate remediation, reduce manual tasks, and improve productivity.
  5. 5
    Gain Visibility Into
    Business Service Health
    Prioritize the resolution of issues to ensure business service availability.

Wat onze klanten zeggen

Tegen de tijd dat onze gebruikers merken dat er een probleem is met de service hebben we hen al op de hoogte gesteld en zijn we hard aan het werk om het op te lossen.

Jamie Duncalf
Manager, IT Operations

Uitgelichte inhoud

IT-operations management

Bedankt

Bedankt voor uw verzoek. Een ServiceNow vertegenwoordiger zal binnen 48 uur contact met u opnemen.

form close button

Contact

Ik ontvang graag informatie over aankomende evenementen, producten en diensten van ServiceNow. Ik begrijp dat ik mij op ieder gewenst moment kan uitschrijven.

  • Door dit formulier in te dienen, bevestig ik dat ik de Privacyverklaring heb gelezen en hiermee akkoord ga.