Financial Services

Proactief Serviceproblemen Identificeren, Onderbrekingen Lokaliseren en Remediation Automatiseren

Business Service Outages hebben een negatieve impact op klanten, partners en werknemers ‑ met financiële verliezen en schade aan de bedrijfsreputatie tot gevolg. Elimineer met ServiceNow outages door middel van een service‑bewuste aanpak, verwerk operationele informatie en stel IT in staat om proactief problemen aan te pakken en snel op incidenten te reageren.

Service-Uitval Voorkomen

  1. 1
    Breng de infrastructuur van
    bedrijfsdiensten in kaart
    Ontdek relaties tussen bedrijfsdiensten en benodigde IT-componenten voor ondersteuning van deze diensten en breng de relaties in kaart.
  2. 2
    Houd serviceoverzichten
    up-to-date
    Controleer de IT-infrastructuur continu op wijzigingen en werk serviceoverzichten bij in realtime.
  3. 3
    Verwerk events uit alle
    onderdelen van het IT- landschap
    Verkrijg een totaalbeeld van events die impact hebben op de service, zodat een snelle en effectieve IT-respons mogelijk wordt.
  4. 4
    Prioriteer problemen en
    automatiseer oplossingen
    Automatiseer IT- en bedrijfsprocessen om herstel te versnellen, het aantal handmatige taken te verminderen en de productiviteit te verhogen.
  5. 5
    Verkrijg inzicht in de gezonde
    werking van bedrijfsdiensten
    Prioriteer het oplossen van problemen om de beschikbaarheid van bedrijfsdiensten te waarborgen.

Doe de ServiceNow Test Drive

10 Oktober, 2017, Beurs van Berlage, The Netherlands

Ervaar IT, CUSTOMER SERVICE, HRM & Security at Lightspeed