Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • 3 strategieën voor innovatie
  • Ontdek hoe u uw klantbeleving kunt transformeren met artificial intelligence.
  • E-BOOK
  • 5 stappen voor transformatie
  • Een proactieve, betrokken klantbeleving is essentieel voor financiële dienstverlening.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • Klantsucces
  • We hebben kampioenen nodig!
  • Gebruik onze tools en resources om ServiceNow effectiever aan te bevelen in uw organisatie.

Ontdekken

Stroomlijn de facilitaire dienstverlening met een servicedeskaanpak

Uw bedrijf heeft een veilige, toegankelijke en volledig functionerende campus, gebouwen en apparatuur nodig ter ondersteuning van de dagelijkse werkzaamheden. Maar de facilitaire dienstverlening wordt vaak beheerd met een combinatie van e‑mails, spreadsheets en verouderde softwaresystemen, zoals Filemaker, waardoor het moeilijk is om de verzoeken goed te beheren of om de prestaties van uw afdeling bij te houden. Maar wat als de werknemers in uw bedrijf hun verzoeken voor de facilitaire dienstverlening op dezelfde manier zouden kunnen indienen als hun IT‑verzoeken?

Verlos uw team van reactieve dagelijkse werkzaamheden, het beheren van projecten met spreadsheets en het bijhouden van verzoeken via e‑mail. Geef uw team de vrijheid om hun resources optimaal te benutten, de operationele kosten te verlagen en de services af te stemmen op de prioriteiten van uw bedrijf.

  • ServiceNow Optimize

    Ruimtelijke planning optimaliseren

    Vervang verschillende communicatiemiddelen en handmatige workflows door gestructureerde en geautomatiseerde processen die het uitvoeren van services versnellen, menselijke fouten verminderen en zorgen dat de juiste facilitair specialist op het juiste project wordt ingezet.

  • ServiceNow Improve

    Verhoog de productiviteit

    Teams kunnen nu eindelijk rapporteren over het werk dat ze doen – zonder repetitieve handmatige inspanningen. Managers kunnen eenvoudigweg op hun dashboard kijken om end-to-end zichtbaarheid te krijgen in het verloop van de werkzaamheden. Identificeer en vermijd overbodige werkzaamheden en verzoeken

  • ServiceNow Control

    Analyseer prestaties

    Volg het gebruik van de facilitaire resources aan de hand van eenvoudig aanpasbare rapporten en dashboards

  • ServiceNow Standardize

    Gebruik een online selfserviceportal

    Bied 24 uur per dag toegang tot facilitaire informatie en services, minimaliseer dependency van ongeschreven interne regels en verminder het aantal overbodige of repetitieve verzoeken

  • ServiceNow Manage

    Profiteer van één registratiesysteem

    Houd een overzicht bij van KPI's en breng hiervan verslag uit. Zorg voor inzicht in de prestaties van de facilitaire afdeling

Gerelateerde producten en oplossingen

Ervaar de feilloze productiviteitsflow - Make Work Life More Life Like

ServiceNow Corporate Video ServiceNow verandert de manier waarop we werken

Ervaar de feilloze productiviteitsflow - Make Work Life More Life Like

Probeer de ServiceNow Demo vandaag nog

Vragen? Onze vertegenwoordigers hebben antwoord. 1‑858‑720‑0477

Bedankt

Bedankt voor uw verzoek. Een ServiceNow vertegenwoordiger zal binnen 48 uur contact met u opnemen.

form close button

Contact

Ik ontvang graag informatie over aankomende evenementen, producten en diensten van ServiceNow. Ik begrijp dat ik mij op ieder gewenst moment kan uitschrijven.

  • Door dit formulier in te dienen, bevestig ik dat ik de Privacyverklaring heb gelezen en hiermee akkoord ga.