Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • Maak het #EasyForEmployees
  • Een handleiding met best practices om de werknemer-servicebeleving te transformeren.
  • WHITE PAPER
  • De overheid moderniseren met ITSM
  • Een onderzoeksrapport over de uitdagingen van digitale transformatie voor overheidsinstanties.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • KLANTVERHAAL
  • General Mills transformeert HR
  • Wereldwijde werknemer-servicebeleving is een voorbeeld voor het hele bedrijf.

Ontdekken

  • PERSPECTIEF
  • Verandering begint met mensen
  • Succesvolle bedrijven investeren in het ondersteunen van werknemers tijdens grote veranderingen.

Stroomlijn de facilitaire dienstverlening met een servicedesk-benadering

Uw bedrijf heeft een veilige, toegankelijke en volledig functionerende campus, gebouwen en apparatuur nodig om de dagelijkse bedrijfsactiviteiten te ondersteunen. Maar de facilitaire dienstverlening wordt vaak beheerd met een combinatie van e‑mails, spreadsheets en verouderde softwaresystemen, zoals Filemaker, waardoor het moeilijk is om de aanvragen goed te beheren of om de prestaties van uw afdeling vast te leggen. Maar wat als de werknemers in uw bedrijf hun verzoeken voor de facilitaire dienstverlening op dezelfde manier zouden kunnen indienen als hun IT‑verzoeken?

Verlos uw team van reactieve dagelijkse werkzaamheden, het beheren van projecten met spreadsheets en het bijhouden van verzoeken via e‑mail. Geef uw team de gelegenheid om hun middelen optimaal te benutten, de operationele kosten te verlagen en de services af te stemmen op de prioriteiten van uw bedrijf.

  • ServiceNow Optimize

    Optimaliseer de planning van uw ruimte

    Vervang verschillende communicatiewijzen en handmatige workflows door gestructureerde en geautomatiseerde processen die het uitvoeren van services versnellen, menselijke fouten verminderen en zorgen dat de juiste facilitair medewerker op het juiste project wordt ingezet.

  • ServiceNow Improve

    Verhoog de productiviteit

    Teams kunnen verslag doen van hun werk zonder dat dit een herhaalde handmatige inspanning vereist. Managers kunnen eenvoudigweg op hun dashboard kijken om end-to-end zichtbaarheid te krijgen in het verloop van de werkzaamheden. Identificeer en vermijd overbodige werkzaamheden en aanvragen

  • ServiceNow Control

    Analyseer de prestaties

    Volg het gebruik van de facilitaire diensten aan de hand van makkelijk aan te passen rapporten en het dashboard

  • ServiceNow Standardize

    Gebruik een online selfserviceportal

    Bied 24 uur per dag toegang tot informatie en services van de facilitaire dienstverlening. Minimaliseer de afhankelijkheid van ongeschreven interne regels en verminder het aantal overbodige of herhaalde verzoeken

  • ServiceNow Manage

    Gebruik één registratiesysteem

    Houd een overzicht bij van KPI's en breng hiervan verslag uit. Zorg voor inzicht in de prestaties van de afdeling facilitaire dienstverlening

Gerelateerde producten en oplossingen

Ervaar de naadloze productiviteitsstroom - Make Work Life More Life Like

ServiceNow Corporate Video ServiceNow verandert de manier waarop we werken

Ervaar de naadloze productiviteitsstroom - Make Work Life More Life Like

Probeer de ServiceNow-demo vandaag nog

Vragen? Onze vertegenwoordigers weten het antwoord. 1‑858‑720‑0477

Bedankt

Bedankt voor uw verzoek. Een ServiceNow vertegenwoordiger zal binnen 48 uur contact met u opnemen.

form close button

Contact

Ik ontvang graag informatie over aankomende evenementen, producten en diensten van ServiceNow. Ik begrijp dat ik mij op ieder gewenst moment kan uitschrijven.

  • Door dit formulier in te dienen, bevestig ik dat ik de Privacyverklaring heb gelezen en hiermee akkoord ga.