Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • Maak het #EasyForEmployees
  • Een handleiding met best practices om de werknemer-servicebeleving te transformeren.
  • WHITE PAPER
  • De overheid moderniseren met ITSM
  • Een onderzoeksrapport over de uitdagingen van digitale transformatie voor overheidsinstanties.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • KLANTVERHAAL
  • General Mills transformeert HR
  • Wereldwijde werknemer-servicebeleving is een voorbeeld voor het hele bedrijf.

Ontdekken

  • PERSPECTIEF
  • Verandering begint met mensen
  • Succesvolle bedrijven investeren in het ondersteunen van werknemers tijdens grote veranderingen.

Verhoog de productiviteit en de klanttevredenheid

Uw vermogen om effectieve en hoogwaardige field service te leveren is essentieel voor de klanttevredenheid. Een verspreid personeelsbestand, storingen in de communicatie, verspilde reistijd en ontbrekende documenten staan de productiviteit van field services echter in de weg. Een offline‑oplossing voor field service helpt dan ook niet mee.

Field service management (FSM) van ServiceNow zorgt dat werkorders worden toegewezen aan de juiste persoon, met de juiste inventaris en tools, op het juiste moment.

FSM integreert met de klantenservice en uw IT‑helpdesk om klanten end‑to‑end zichtbaarheid te bieden, van het probleem tot de oplossing. Voorkom onderbrekingen en verbeter het asset‑gebruik aanzienlijk met gepland onderhoud. Door gebruik te maken van mobiele technologie kan uw personeel onderweg snel informatie bekijken en verwerken om problemen sneller op te lossen.

  • ServiceNow Improve

    Verhoog de productiviteit van field services

    Los problemen sneller op met inzicht in de onderhoudsgeschiedenis van assets en de problemen van klanten. Lever in één keer de juiste apparatuur op de juiste locatie dankzij geavanceerde mogelijkheden voor planning en verzending. Gebruik locatie-tracking en automatisch verzenden. Breng taken volgens de SLA in kaart voor de snelste oplossing

  • ServiceNow Automate

    Maak uw team sterker

    Gebruik drag-and-drop om het toewijzen van taken visueel en interactief weer te geven. Creëer werkorders op basis van cases, incidenten of problemen en vind de juiste onderdelen in de inventaris. Allemaal met één overzichtelijk systeem. Voorzie het technische personeel in het veld van mobiele technologie voor het scannen van barcodes en het vastleggen van afbeeldingen

  • ServiceNow Customize

    Stimuleer de klanttevredenheid

    Met een geïntegreerde klantenservice geeft u klanten volledig inzicht in alle stappen voor het oplossen van problemen. Vermijd onderbrekingen van de service en voorkom dure reparaties achteraf met gepland onderhoud. Optimaliseer de kosten en verbeter de servicekwaliteit met systematische tracking en geïntegreerde analyses

Gerelateerde producten en oplossingen

Ervaar de feilloze productiviteitsflow - Make Work Life More Life Like

ServiceNow Corporate Video ServiceNow verandert de manier waarop we werken

Ervaar de feilloze productiviteitsflow - Make Work Life More Life Like

Probeer de ServiceNow-demo vandaag nog

Vragen? Onze vertegenwoordigers staan voor uw klaar. 1‑858‑720‑0477

Bedankt

Bedankt voor uw verzoek. Een ServiceNow vertegenwoordiger zal binnen 48 uur contact met u opnemen.

form close button

Contact

Ik ontvang graag informatie over aankomende evenementen, producten en diensten van ServiceNow. Ik begrijp dat ik mij op ieder gewenst moment kan uitschrijven.

  • Door dit formulier in te dienen, bevestig ik dat ik de Privacyverklaring heb gelezen en hiermee akkoord ga.