Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • 3 strategieën voor innovatie
  • Ontdek hoe u uw klantbeleving kunt transformeren met artificial intelligence.
  • E-BOOK
  • 5 stappen voor transformatie
  • Een proactieve, betrokken klantbeleving is essentieel voor financiële dienstverlening.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • Klantsucces
  • We hebben kampioenen nodig!
  • Gebruik onze tools en resources om ServiceNow effectiever aan te bevelen in uw organisatie.

Ontdekken

Verhoog de productiviteit en klanttevredenheid

Uw vermogen om effectieve en hoogwaardige field service te leveren is essentieel voor de klanttevredenheid. Een verdeeld personeelsbestand, communicatiestoringen, verspilde reistijd en ontbrekende documenten staan de productiviteit van field services echter in de weg. En een uitgeschakelde point solution voor field service helpt ook niet mee.

ServiceNow Field Service Management (FSM) zorgt dat werkorders worden toegewezen aan de juiste persoon, met de juiste inventaris en tools, op het juiste moment.

FSM integreert met de klantenservice en uw IT‑helpdesk om klanten end‑to‑end zichtbaarheid te bieden, van probleem tot de oplossing. Voorkom onderbrekingen en verbeter het assetgebruik aanzienlijk met gepland onderhoud. Door gebruik te maken van mobiele technologie kan uw personeel onderweg snel informatie bekijken en verwerken om problemen sneller op te lossen.

  • ServiceNow Improve

    Verhoog de productiviteit van field services

    Los problemen sneller op met inzicht in de onderhoudshistorie van assets en klantproblemen. Lever in één keer de juiste apparatuur op de juiste locatie dankzij geavanceerde mogelijkheden voor planning en verzending. Gebruik geo-tracking en automatisch verzenden. Breng taken op basis van SLA in kaart voor de snelste oplossing

  • ServiceNow Automate

    Geef uw team meer mogelijkheden

    Gebruik drag-and-drop om het toewijzen van taken visueel en interactief weer te geven. Creëer werkorders op basis van cases, incidenten of problemen en vind de juiste onderdelen in de inventaris. Allemaal met één overzichtelijk systeem. Voorzie het technische personeel in het veld van mobiele technologie voor het scannen van barcodes en het vastleggen van afbeeldingen

  • ServiceNow Customize

    Klanttevredenheid verbeteren

    Met een geïntegreerde klantenservice geeft u klanten volledig inzicht in alle stappen voor het oplossen van problemen. Vermijd service-onderbrekingen en voorkom dure reparaties achteraf met gepland onderhoud. Optimaliseer de kosten en verbeter de servicekwaliteit met systematische tracking en geïntegreerde analytics

Soortgelijke producten en oplossingen

Ervaar de feilloze productiviteitsflow - Make Work Life More Life Like

ServiceNow Corporate Video ServiceNow verandert de manier waarop we werken

Ervaar de feilloze productiviteitsflow - Make Work Life More Life Like

Probeer de ServiceNow-demo vandaag nog

Vragen? Onze vertegenwoordigers hebben antwoord. 1‑858‑720‑0477

Bedankt

Bedankt voor uw verzoek. Een ServiceNow vertegenwoordiger zal binnen 48 uur contact met u opnemen.

form close button

Contact

Ik ontvang graag informatie over aankomende evenementen, producten en diensten van ServiceNow. Ik begrijp dat ik mij op ieder gewenst moment kan uitschrijven.

  • Door dit formulier in te dienen, bevestig ik dat ik de Privacyverklaring heb gelezen en hiermee akkoord ga.