Oplossingen

  • Producten
  • Use cases
  • Branches
  • E-BOOK
  • Maak het #EasyForEmployees
  • Een handleiding met best practices om de werknemer-servicebeleving te transformeren.
  • WHITE PAPER
  • De overheid moderniseren met ITSM
  • Een onderzoeksrapport over de uitdagingen van digitale transformatie voor overheidsinstanties.

Platform

  • RAPPORT
  • Gartner benoemt ServiceNow tot leider
  • 2018 Magic Quadrant voor Enterprise High-Productivity Application PaaS.

Klanten

  • KLANTVERHAAL
  • General Mills transformeert HR
  • Wereldwijde werknemer-servicebeleving is een voorbeeld voor het hele bedrijf.

Ontdekken

  • PERSPECTIEF
  • Verandering begint met mensen
  • Succesvolle bedrijven investeren in het ondersteunen van werknemers tijdens grote veranderingen.
Business Value

Deliver a next-generation employee experience

Make it easy for employees to get great, personalized service while delivering productivity and efficiency gains to the business.

Enable employees with self-service

Deflect cases to self‑service by giving employees access to forms, policies, and approval requests.

You can share your metrics with executives, managers, and staff—and motivate employees by linking their goals to compensation.

Improve HR productivity

Automate manual processes and resolve cases faster with auto assignment and routing.

Smooth employee onboarding

Integrate and analyze onboarding workflows across the organization—including HR, IT, facilities, and security.

ServiceNow value

Digitally transformed operations replace manual processes, improve your productivity, and provide services that help you manage your demand and resources.